Una dintre mândriile mele ca și creativ

561390_419443044765871_415751138_n

Nu e la Mercedes, nu e la Apple, nu e la Vodafone. Nu e o idee care va câștiga premii. E o idee ce respectă principiul KISS. Trei cuvinte, două fructe și produsul. Atât. Nu rupe la capitolul genialitate, dar e suficient de creativă, încât să-i determine pe oameni să vorbească despre ea. Iar asta e cel mai important. De când a apărut, de vreo 3 ani, am auzit foarte mulți oameni în jurul meu vorbind despre ea. Am întâlnit oameni care au auzit de la alți oameni despre ea. Am observat reacțiile oamenilor când au văzut-o. Și reacțiile când spuneam că eu am gândit-o. Am văzut-o pe bloguri.

Oamenii îi fac poze din mers. Tinerii căsătoriți își fac poze lângă ea. E o reclamă care generează conversație și buzz. Iar pentru un creativ, nu există mândrie mai mare, nici măcar câștigarea unui premiu. Dacă generează și vânzări, doar clientul poate spune. Dar am senzația că și-a lăsat amprenta prin excel-uri.

Nu m-am lăudat până acum cu ea, dar m-am gândit să o fac. Dacă nu eu, atunci când?

Ăsta e încă un motiv de mândrie.

12 Comentarii
  1. Arhi22 Octombrie 2013

    bravo, buei!

  2. zicu22 Octombrie 2013

    @Arhi: Multumesc!

  3. Bee22 Octombrie 2013

    congrats! oricum, e bună tare de tot :3

  4. Iv22 Octombrie 2013

    Eu sunt curioasă câți dintre cei care au observat reclamă, știu la ce fel de dulceață e.

  5. zicu22 Octombrie 2013

    @Iv: Dupa cum spuneam si in post, doar clientul poate spune daca s-a reflectat si in vanzari.

  6. Simina22 Octombrie 2013

    [fluturand genele des]: Reclama asta ma facea sa zambesc de fiecare data cand intram in Iasi, de parca mie mi-era adresata intrebarea :D

  7. adina23 Octombrie 2013

    eu recunosc ca zambesc de fiecare data cand o vad:) felicitari, ma bucur ca e a ta!

  8. Vasile Manu23 Octombrie 2013

    Nu stiam ca tu esti geniul din spatele reclamei asteia. De fiecare data cand treceam cu masina pe Calea Turzii si vedeam panoul asta ma gandeam de fiecare data cine o fi creativul care a gandit-o pe asta ca mi se pare cel mai tare mesaj pentru un brand. Nici prin cap nu mi-a trecut ca esti tu.

    Felicitari!

  9. dana23 Octombrie 2013

    Pe mine ma face sa sambesc de fiecare data cand cobor Feleacul. Buna treaba, Zicu!

  10. B23 Octombrie 2013

    Am ramas atat de incantata dupa ce am vazut reclama asta prima data! Si dupa ce am inceput facultatea si veneam de-acasa, ma simteam tot timpu’ mai welcomed! :)) Mi-a parut rau cand am vazut ca au dat-o jos acum vreo cateva luni…

  11. Doru Șupeală23 Octombrie 2013

    am scris un articol pe blog fix despre chestia asta în final de septembrie. și eu mă întrebam cine a fost cu sclipirea asta. bravo!
    http://dorusupeala.ro/ce-faci-dulceata-unde-te-ai-ascuns/

  12. Oana26 Septembrie 2016

    am ajuns din aproape in aproape. Mi s-a parut tare faina!

Păreri?