TVdecismele anului 2013

Nu am organizat atât de multe evenimente ca în alți ani. Nu pentru că n-am fi putut. Ne-am concentrat pe ce am considerat că merită și am ales bine: atât pentru noi, cât mai ales pentru parteneri. Nu trebuie să uităm niciodată că suntem în primul rând bloggeri și doar apoi organizatori de evenimente.

În 2013 nu a existat Cluj Brands Tour. Pur și simplu n-a ieșit, nu contează motivele. Iar asta ne-a determinat să regândim conceptul și să-i dăm o nouă formă în 2014.

În aprilie am organizat cel mai mare ON/OFF de până acum: ediția a șasea. Sperăm să ne autodepășim în 2014.

În august am făcut, împreună cu Crivăț, #clujcitybreak, eveniment care a dezvoltat atâtea pasiuni, încât e musai să-l repetăm.

În noiembrie anunțam, împreună cu Oana, agenția de evenimente HOHA.

Pe lângă toate astea, avem un proiect online nișat, la care lucrăm de ceva vreme și care e activ deja și se mișcă bine pe nișa lui, dar ne vom lăuda cu el doar la anu’ :D

Per total, a fost un an bun, dar asta nu ne oprește să ne dorim un 2014 și mai bun, ceea ce, evident, vă dorim și vouă.

2014, bring it on!

Păreri?