S-au schimbat legile comunicării în România?

Când am plecat din agenție, lucrurile erau foarte simple: trebuia să vii cu idei, fie că vorbim de branding, advertising sau PR, care să aducă beneficii materiale sau de imagine companiei. Nimeni nu plătește o agenție doar de dragul de a o plăti. Cel puțin așa era “pe vremea mea”.

Dacă mă raportez doar la campaniile pe care le-am văzut în ultima lună, îmi dau seama că anul care s-a scurs de când am părăsit industria a șters pe jos cu tot ce am învățat în 6 ani de industrie. Fie agențiile au luat-o razna, fie am rămas eu în urmă cu trend-urile.

Cei de la Subway au campanii pe care le înțeleg doar ei.

Bergenbier face reclame cu Cristi Minculescu.

Volksbank se chinuie să comunice un mesaj, doar ei știu de ce așa.

F64 cred că “PR stunt” înseamnă prostirea presei și anunțarea că au fost cumpărați de Moș Crăciun.

Băi, m-am tâmpit eu sau s-au schimbat legile comunicării?

5 Comentarii
  1. Katai Robert16 Decembrie 2013

    Ai uitat ce se întâmplă şi pe outdoor-urile de la BCR

  2. Dragos Mone16 Decembrie 2013

    Bergenbier face si cu Cheloo(care are si el imaginea sifonata)
    http://www.youtube.com/watch?v=7TUCpuMKtAs

  3. Adelina16 Decembrie 2013

    Astia se chinuie sa faca concurenta la porcariile de la Mercador :))

  4. cezar16 Decembrie 2013

    Volksbank WTF!!! Restul le stiam. Doamne si cati bani se duc pe astea…

  5. […] azi. Şi nu, nu sunt neapărat binevoitoare. LE: Au mai scris Chinezu, Victor, Manafu, Radu, Zoso, TVdece. Şi nici lor “gluma” F64 nu li s-a părut […]

  6. simona16 Decembrie 2013

    am ramas paf… reclama de la subway e sub orice critica, volskbank mi se pare ca abia acum au auzit de harlem shake, iar de f64…speechlessssss. Nu pot sa inteleg cum au putut clientii astia sa dea ok pe asa ceva…ma intreb oare cum a sunat brieful daca asta a fost rezultatul…

  7. […] « S-au schimbat legile comunicării în România? […]

Păreri?