Real time marketing în cuplu

O definiție simplă a real time marketing-ului este identificarea de oportunități în piață (online) cu scopul de a genera expunere pentru brand: x are o problemă, scrie pe facebook, brandul rezolvă problema în timp real, x scrie despre cât de tare e brandul. E trendul anului. Toată lumea face, că trebuie, că nu, bine sau prost. S-a scris despre subiect aiciaici, am dat și noi un exemplu de real time marketing de la Cluj.

Ea postează pe facebook o poză cu o poșetă pe care și-o dorește.

– Am văzut că ai postat o poșetă.

– Și, îți place?

– Da, ți-am comandat-o.

– Awww, ce drăguț! O să scriu pe facebook că ești cel mai tare iubit din lume!

– Fac și eu ce pot…

După câteva zile.

– Când vine poșeta?

– Ce poșetă?

– Aia pe care mi-ai comandat-o!

– Aaa… nu ți-am comandat nimic, am vrut doar expunere pentru brandul personal.

Reversul medaliei. El postează pe facebook o poză cu o halbă de bere și scrie: deseară cc #băieții.

– Am văzut că mergi la bere cu băieții deseară.

– Așa am plănuit. E ok, nu?

– Da, du-te liniștit.

El dă să iasă din casă.

– Unde pleci?

– Ți-am zis că mă duc la bere cu băieții.

– Am luat eu bere.

Vezi și PR stunt-uri în cuplu.

Păreri?