Cum apar unele campanii

Account-ul se duce mândru în biroul distrușilor de la creație:

– Am prins un client!

– Ce client?

– Ceva producător de spirtoase pentru #săraci.

– De unde?

– Din Cluj.

– Haha, îi ador pe ăștia din provincie, pun botul la orice mizerie.

Creativii metahipsteri se apucă de brainstorming:

– Ce facem?

– Păi… produsul e ceva băutură pentru #săraci.

– Da, muncitori, țărani, alcoolici.

– Ideea e chiar în fața noastră: femei.

– Da, ești un geniu!

– Și nu doar atât, ci femei super sexy îmbrăcate în muncitoare.

– Da, și cu tot felul de unelte, ca în clipul “Satisfaction”.

– Exact, de acolo mi-a și venit ideea.

– Ți-am mai spus că ești un geniu?

– Las’, că nici cu tine nu mi-e rușine.

– Stai, bă, n-o să fim acuzați de sexism, cu toată nebunia asta cu hărțuirea sexuală?

– N-auzi, bă, că produsul e alcool pentru #săraci? Că doar nu ne adresăm băieților de pe Dorobanți. Plebea o să bălească la afișele astea și o să-și mai comande un rând!

Foarte mulțumiți de cât sunt de creativi,  au chemat account-ul să-i prezinte ideea măreață.

– Pfoai, genial, cred că pot să-i storc de minim 10 mii de coco pe fraieri!

Sursă foto

3 Comentarii
  1. Edneta9 Noiembrie 2017

    Sau clientul vine in agentie si spune, litera cu litera, cum vrea sa fie si sa arate campania. Iar agentia executa – la punct si virgula – pentru ca #money :)

  2. TmBlog9 Noiembrie 2017

    Macar gagicile arata bini di tat!

  3. Velu9 Noiembrie 2017

    Arată bini, da’ nu tăt.

Păreri?