Cum poate să moară o idee bună

Client: Vrem să promovăm noul nostru glet!

Agenție: Ok, analizăm brieful și revenim cu o propunere!

După câteva săptămâni.

Agenție: Uitați la ce ne-am gândit – să facem un clip rap amuzant, cu versuri care să evidențieze beneficiile produsului, ca să-l poziționăm pe un target tânăr și să devină top of mind când vor renova.

Client: Ce-i porcăria asta?

Agenție: Cum ce? O super idee cu potențial viral, care va deschide brandul spre alte publicuri, care nu au fost atinse până acum!

Client: Nu, e o porcărie, nu ne place.

Agenție: Dar nu înțelegeți, suntem în 2018, publicul nu mai reacționează la mesajele clasice, ăsta e tipul de conținut de care aveți nevoie ca să ieșiți în evidență!

Client: Nu, vrem ceva clasic, mai cuminte.

Agenție: Dar toată lumea coumincă cuminte în categorie! Chiar nu vreți să vă poziționați diferit?

Client: Vrem, dar nu așa.

Agenție: Dar cum?

Client: Vrem un spot simplu cu meșteri, care să vândă super multe produse!

Agenție: Dar de ce să mergeți pe ceva simplu, când ați putea fi trend setteri în categorie???

Client: E prea mare riscul!

Agenție: Dimpotrivă, riscurile sunt mici la astfel de conținut!

Client: Noi dăm banii, faceți cum zicem! Dacă nu, mergem la alții!

Din fericire, clientul a fost curajos și a acceptat ideea.

Chapeau!

SUPERTOP – Zid si facut

Gândește-te bine dacă vrei să ne pui la zid. S-ar putea să ne placă. #SuperTop pe viață. În curând pe toate gletierele din România. #ZIDSIFACUT

Posted by Saint-Gobain Rigips Romania on Thursday, May 31, 2018

1 Comentariu
  1. Velu31 Mai 2018

    Fain! Dar eu am o problema cu brandul (la multe reclame foarte faine). Vizibilitatea brandului este prea estompata. Nu inteleg si nu retin numai din textul cantecului cum se numeste gletul minune. Super top glet? Sau cum? Ar fi muuuult mai vizibil daca in coltul dreapta-jos ar fi permanent afisata marca/brandul produsului. Ca altfel e destul de greu sa stii la ce e de fapt reclama. Iar cand mergi la magazin sa ai deja in minte imaginea numelui si a ambalajului a ceea ce “trebuie” sa cumperi. O imagine face … stii tu. Afisare marca = brand awareness cu o mica intiparire subliminala.

Păreri?