Zece comentarii care pot scoate din minți un om de social media

Suntem în 2018, avem internet de minim 20 de ani, avem printre cele mai mari viteze de pe planetă, avem o mulțime de gospodării conectate la internet și cu buda în fundul curții, ne dăm pe social media de 15 ani și oamenii nu s-au schimbat.

Iată zece comentarii care pot scoate din minți orice om care gestionează o pagină de facebook. Dacă are mai multe, Dumnezeu să-l ajute și să-i țină nervii tari! :))

1. PREȚ

Din lene, oamenii au ajuns să nu mai pună nici semnul întrebării. De multe ori “PREȚ” apare FIX, DAR FIX sub poza care conține toate detaliile, incluzând prețul. Mai nasol e când primești “PREȚ” pe messenger și te scarpini în cap, încercând să înțelegi ce dorește să transmită autorul.

2. POT VEDEA UN MENIU?

Evident că orice crâșmă are tab-ul de meniu, dar hei, nu e mai ușor să pară că nu ești în stare să găsești o informație simplă pe internet? Esteee.

3. DAR LA CLUJ (orice alt oraș) PE CÂND???

Să te ferească sfinții să postezi că ai deschis un magazin, un depozit, un punct de lucru. Din zece oameni, trei îți scriu “Felicitări!”, iar restul DAR LA X ORAȘ PE CÂND? Doamne ferește să ai și tu o zi bună!

4. L-AȚI STRICAT, PE VREMEA MEA ERA MAI BUN!

Nu contează că produsul este proaspăt lansat pe piață, cineva te va acuza că i-ai stricat rețeta. Nu e bun, un om de pe facebook știe mai bine decât tine. Dacă cumva relansezi produsul și ai avut inconștiența să-i dai un branding nou, chiar nu mai ai scăpare. Ai colorat eticheta, E CLAR că ai stricat produsul, știu ei mai bine.

5. PROGRAM? UNDE VĂ GĂSIM?

Orice pagină de facebook care se respectă are comentatorii ei fideli, care nu pot accesa secțiunea “about”, să găsească adresa și programul. Pur și simplu nu pot. La fel ca BMW-urile care vin fără semnalizare, unii oameni au un număr de click-uri limitat pe facebook sau, mai rău, au alergie la secțiunea “about”.

6. LA CE E BUN?

Scrii cinci paragrafe complexe în care descrii produsul și beneficiile, pui link cu produsul, faci cu designerul un vizual pe care l-a întors clientul de opt ori, pui și feeling excited, ca să fie bine, și dai post. Te duci până la baie și când te întorci minim zece oameni te întreabă LA CE E BUN. Puteai să pui o poză cu tine din vacanță și să scrii că tocmai ai inventat un produs nou, care va revoluționa lumea, și că însuși președintele te-a lăudat și ți-a trimis cadou un corgi, tot te va întreba cineva LA CE E BUN???

7. DE ASTA NE ARDE NOUĂ, SUNTEM SĂRACI!!!11

Brandul anunță că are o promoție, o reducere, un sampling, că dă moca 100 de produse, comentatorii de facebook nu dorm! Crezi că “ce chestie faină, chiar o să bucure lumea”? Te-ai născut azi, băiete! Nu-i pasă nimănui, pentru că, nu-i așa: DE ASTA NE ARDE NOUĂ, SUNTEM SĂRACI!!!11

8. V-AM PRINS, VĂ FACEȚI RECLAMĂ!

Ne-a prins, să fim ai naibii! Ne-am făcut pagina asta de facebook și am angajat un om răbdător și calm, care să răspundă de o mie ori la aceeași întrebare. Investim în design, în video și in facebook ads doar așa, că Domnul Director a zis că i-ar plăcea. Nu avem niciun scop decât să fim și noi, să nu zică lumea că nu suntem. Câteodată suntem prinși și stăm la colț, pe coji de nucă, cu zilele.

9. DE CE VĂD CHESTIA ASTA?

Unii au uitat că au dat like unei pagini, alții văd o reclamă și nu înțeleg că oamenii de social media merg săptămânal la un călugăr din Tibet, care face și desface vrăji de facebook. E greu și e departe, dar suntem ambițioși!

10. NU-I ADEVĂRAT!

Și dacă scrii “Bună dimineața!”, cineva  o să te anunțe că nu-i așa. Nu-i adevărat. Prins între două reîncarnări, acest comentator de facebook a văzut și știe multe. Nu poți să combați un om care a trecut prin mai multe vieți. Pur și simplu nu ai cum.

27 Comentarii
  1. Roxi22 Martie 2018

    ”Și eu vreau” când pozez artistic ceva mâncare sau fructe împreună cu ”ce-ți pasă” când pun o poză cu mine pe plajă sau pe undeva sunt comentariile care se repetă cel mai mult la pozele mele :)))

    • Roxi22 Martie 2018

      Dacă aș pune o poză cu 2 ouă prăjite s-ar găsi cineva să comenteze ”REȚETA”. Dar nu pun.

    • florica22 Martie 2018

      Vai, cum am putut sa uit de “SI EU VREAU!” :)))) Ce-ti pasa, Roxi, ce-ti pasa?:))))))

    • ady22 Martie 2018

      sunt pe un grup culinar pe fb, grup care e asociat unui blog. pe grup se postează 90%+ rețete de pe blogul asociat. cum postează cineva ceva: ”rețeta, vă rog”, în condițiile în care rețeta e la un click distanță.
      sau, pun poze cu mențiunea ”am gătit x, rețeta în ultima poză (nu e voie cu alte linkuri :) ), față de rețetă am schimbat a și b”, primul comentariu: ”rețeta, vă rog”. :)
      sincer, chiar nu știu cum rezistă administratorii grupului, că mie, simplu nimeni, mi se zbate o venă.
      înainte de crăciun ”vă rog, rețete de fursecuri” (pe blog e ditamai secțiunea de fursecuri). în comentarii mulți cineva se milostiveau cu linkuri la blog sau chiar scriau rețete. atâta doar că zilnic, fuking zilnic, vreme de vreo 10 zile au fost minim 3-4 solicitări/zi de fursecuri. un scroll, unul mic de tot, tot aducea o solicitare de fursecuri de acu’ 3 ore cu țâșpe comentarii.
      și eu nu-s om de social media. :)

    • Gilda24 Martie 2018

      Ady, cred ca stiu grupul. Cred ca e ala cu “daca folosesc branza X pentru cheesecake fara coacere, mai iese?”.
      Am iesit din grup pentru ca am facut cu nervii de la rendundanta. Nu stiu cum reusesc adminii, dar ii invidiez pentru rabdare.

  2. M F22 Martie 2018

    Ai fi surprins cate restaurante, in anul 2018, nu au pe site/pagina de facebook meniu si orar de functionare.

    Apropo, tvdece.ro intre ce ore e deschis, ca nu scrie nicaieri…

    • florica22 Martie 2018

      TOT TIMPUL! CA NE PASA DE CLIENTI! :))))))

    • ady22 Martie 2018

      fix la asta m-am gândit, că am văzut.
      plus anunțuri cu chestii de vânzare fără preț. peste alea trec în pas de defilare, că nu mă apuc să sun eu să aflu prețul. mi s-a comentat la un moment dat că pot fi chestii personalizate, dar ,pt numele zeilor din olimp, se poate pune o poză cu ceva de ai făcut/vândut deja cu mențiunea ”chestia din imagine s-a vândut cu suma x și este doar de exemplu, produsul customizat la dorința dvs poate avea alt preț”.

  3. George22 Martie 2018

    De asta ne arde noua? Eu intrasem sa aflu la ce sunteti buni…

  4. Constantin22 Martie 2018

    ” însuși președintele te-a lăudat și ți-a trimis cadou un corgi,” Ba sa avem pardon! Corgi iti poate face cadou doar regina Angliei! :)

  5. m22 Martie 2018

    Eu știu oameni cu facultăți care “nu se pricep, că nu sunt it-isti”. Apropo de dat inca un click pt ce îți trebuie.
    Sau deschis un cont pe un site, făcut o adresă de mail și…căutat pe google (“deci, cum scriu? http://www...”) Oameni de 30 și ceva de ani.

    • M F23 Martie 2018

      De parca varsta sau educatia mai inseamna ceva… am un prieten cu Facultatea de Constructii, 35 de ani, e proiectant de poduri, dar nu si-a vaccinat copiii pentru ca vaccinurile sunt otrava si nu foloseste wi-fi sau cuptor cu microunde pentru ca il doare capul de la undele wi-fi. Si omul proiecteaza poduri chiar foarte bine.

    • m23 Martie 2018

      Aia-i un pic diferit, se vede că prietenul tau s-a dat la greu pe net :) dar a ales sa creada bullshituri din alea.
      Dar să crești o data cu netul și să nu te pricepi la chestii simple , la chestiile care se presupune că au devenit pt toată lumea, începând de la windows95…

  6. Gabriel23 Martie 2018

    Hateri… Faceți social media dar n-ați înțeles că oamenii vor să socializeze și de aceea pun aceste întrebări…

  7. Bubu23 Martie 2018

    Daca ai multi de pct.1, 2, 5 si 6 inseamna xa undeva, ceva ai/ ati/ s-a gresit.

  8. Doar eu23 Martie 2018

    I-ai uitat pe cei care dau comentarii la produse în care spun “Aș dori și eu unul. Mersi” sau simplu “Vreau și eu”. Și se așteaptă ca produsul să îi vină, ca prin minune, la ușă. Fără să dea comandă. Ori se așteaptă să fie ei mai întâi căutați de brand.

    Îmi și imaginez cum scrie un comentariu la un articol “Vreau și eu” și după se laudă că și-a comandat respectivul produs. Ba poate și rămâne acasă ca să nu cumva să-l găsească plecat omu’ de a citit comentariul.

    • florica23 Martie 2018

      Daaaa, “Vreau si eu!” corect, buna completare! :)

  9. Anda23 Martie 2018

    Hahaha, le-am patit si eu pe toate :) Si multe altele, ca fiecare zi era sursa de amuzamento-groaza. Cum mai sunt si situatiile in care unii isi duc conversatiile private la postarea brandului, probabil nevazand in feed ca au scris intr-o casuta mai sus sau mai jos. Cum sunt urarile de La Multi Ani sau efectiv intrebari de la rude cand mai ajunge Lenuta in vizita :))

  10. Albert23 Martie 2018

    :)) nu se compara cu intrebarile referitoare la pret: (conversatie reala din pacate zilnica) Domle, cat costa polizorul? 250 lei? raspuns politicos: da, 250 lei. Raspuns client, perfect, super, uber, mirabolant pret, ca peste tot am gasit produsul la 2 milioane, la dumneavoastra, e mai ieftin cu mult. Reactia mea in fata monitorului: #%$#^&%$#

  11. Ana25 Martie 2018

    Mai e “mărimea 36 aveți?” la un link cu produse adunate din toate magazinele….. Doar pt ca poza de prezentare arata 2-3 produse asemănătoare.
    Pt cei ce sunt acceptați în diverse grupuri inevitabilul “merci pt accept”. Nu e doar boala romanilor asta, am văzut ca și pe grupurile din afara la fel se practica :))

  12. Sabina25 Martie 2018

    Mie mi s-a intamplat odata ca cineva sa imi scrie in mesaj privat “ Ati cumparat careva?” crezand ca scrie un comment. I-am raspuns prompt ca lucram cu fabrici cu certificare ISO 9001 . Maxim fatala

Păreri?