Oamenii care “te-au prins” cu publicitatea

Eram la inaugurarea unui magazin pentru un client, explicându-le vizitatorilor că în punguţa pe care au primit-o cadou o să găsească, printre altele, şi un sticker de maşină. O doamnă a făcut ochii mari şi mi-a spus, cu cea mai mare satisfacţie din lume:

– Ahaaa, păi aţi făcut din astea ca să vă faceţi reclamă!!! Lasă că ştiu eu!

Cei care mă cunosc știu că întotdeauna am cuvintele la mine. Nu şi de data asta, doamna m-a făcut KO. Efectiv m-am uitat tâmpită la ea. M-am adunat cu greu și i-am răspuns, cât de diplomat am putut, că da, a ghicit, cam ăsta e scopul a tot ce s-a întâmplat în ziua aia.

În același registru, am văzut o grămadă de oameni (m-am și lovit direct de ei), care comentează PE PAGINILE DE FACEBOOK ALE BRANDURILOR: “aha, v-am prins cu reclama!!!” Vă dați seama ce dezvăluire? “Companiile își fac reclamă și doar eu m-am prins de asta! Huooo, nesimțiților, care vă faceți reclamă pe spatele nostru și noi n-avem ce pune pe masă, huooo!!!”

În anul Domnului 2017 oamenii încă se bucură ca nişte copii când realizează că business-urile se promovează, că au acţiuni de marketing, PR și vânzări. Şi nu doar că realizează, dar simt nevoia să o și spună superior, ca și cum au descoperit leacul pentru cancer. “Da, ne facem reclamă, şi tocmai reclama te-a adus la noi în magazin şi tot reclama te va face să cumperi ceva. Uuu, ce descoperire!”

Rememorând scena cu doamna captain obvious, mi s-a reconfirmat cât de important e să interacționezi live, offline, nu online, cu publicul tău țintă. Și nu doar la tine în magazin/restaurant/ce-o fi, ci oriunde ai ocazia. Cunoaște la perfecție oamenii cărora vrei să le vinzi, ca să le poți face reclame despre care să se minuneze că sunt reclame :))

2 Comentarii
  1. Dragos13 Iunie 2017

    Asta la ce e reclama, ca nu m-am prins?

Păreri?