Noul model de ierbar

Când mi-a spus Liviu că vrea să facem o campanie împotriva consumului de etnobotanice, am ştiut că e de muncă. La modul foarte sincer, n-am prea lucrat pe campanii sociale, provocarea fiind cu atât mai mare. Şi m-am pus pe gândit, că doar asta mi-e meseria. Şi m-am gândit. Şi m-am gândit. Şi am întors problema pe toate feţele. Până când, într-un final, am ajuns la ideea de ierbar cu oameni. Mi s-a părut o idee bună pentru o campanie care trebuie să mişte oamenii. Pentru că doar aşa va avea succes o campanie socială: dacă va şoca.

Am fost mândru de ideea mea, chiar dacă nu e pentru un produs, ci pentru o cauză tristă. Le-am spus-o şi colegilor de la Imagistica, iar ei m-au ajutat să-i dau viaţă. Şi au făcut-o cum nu se poate mai bine, ca de fiecare dată. Acum, sunt şi mai mândru. A ieşit ce vedeţi mai jos: o campanie care îşi propune să tragă acel semnal de alarmă pe care nimeni nu l-a tras până acum. Sau l-a tras, dar fără nicio eficienţă, “magazinele de vise” şi victimele lor înmulţindu-se de la o zi la alta. Hai să facem ceva împreună pentru a stopa fenomenul! Răspândiţi-o pe unde puteţi!

O campanie Imagistica, în colaborare cu Primăria Cluj-Napoca.



17 Comentarii
  1. marius19 Ianuarie 2011

    chiar l-am vazut afisat dimineata si mi-a placut. Buna realizare! tinand cont ca langa casa mea (la 10 metri) sunt doua si tot timpul e cineva care cumpara sper sa aiba si efect

  2. Egroeg19 Ianuarie 2011

    Ma, cum dau pagina sa adaug si eu cativa ?? :P :)))

  3. Felicitari pentru idee si pentru realizare. Excelent!

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Andrei Dobra, Adi Dragos and others. Adi Dragos said: RT @trender_WOM: O campanie care merită susţinută! Asta dacă nu vreţi să ajungeţi în "ierbar" http://bit.ly/dOll4b cc @tvdece […]

  5. Winnetou19 Ianuarie 2011

    Mai sunt magazine de astea deschise in Cluj?
    Ca din cate am observat, ieri le-a inchis politia pe cele cateva care mai erau.

  6. zicu19 Ianuarie 2011

    @Winnetou: Sunt convins ca nu le-a inchis pe toate.

  7. strumfa19 Ianuarie 2011

    tare! De curiozitate… alea sunt pozele voastre? Ca parca am recunoscut vreo 2-3…:)

  8. Winnetou19 Ianuarie 2011

    @zicu am intrebat niste amici care sunt mari consumatori, si au zis ca toate s-au dus :-)

  9. zicu19 Ianuarie 2011

    @strumfa: Da, suntem noi :)

  10. marius20 Ianuarie 2011

    acum m-am uitat cu atentie si te-am recunoscut ;) Si pe Oana :)
    Chiar nu ma uitasem la fete, mesajul a fost deajuns

  11. […] ca ii citesc pe Florica si Zicu si mi se par extraordinari..am preluat de la ei Noul model de ierbar si va invit sa preluati si voi ideea acestei […]

  12. scorpio20 Ianuarie 2011

    zicule..eu am preluat..
    super misto aceasta initiativa si aceasta campanie!

  13. zicu20 Ianuarie 2011

    @scorpio: Multumesc mult!

  14. cerbulvechi20 Ianuarie 2011

    Sper sa va iasa bani buni din asta…ca altfel nu inteleg! Stii de ce? Aia destepti care inteleg ierbarul nu ajung in el. Iar aia de ajung ii atinge ideea la 7 metri in fata cotului, sa zicem. Incearca o campanie pentru parinti cu sloganul Rupe-le fashul daca-i vezi cu pupila dilatata!
    In alta ordine de idei, cate ”victime” au facut etnobotanicele?

  15. zicu20 Ianuarie 2011

    @cerbulvechi: Nu stiu de unde ar trebui sa iasa banii de care zici tu, chiar nu e cazul. E o chestie pro bono in care ne-am implicat, pentru ca nimeni altcineva nu a facut-o pana acum si e grav ca nu s-a luat atitudine. Fii sigur ca vom avea grija ca mesajul sa ajunga la cine trebuie, deoarece campania va fi implementata in scolile si liceele clujene. Cine stie, poate si in alte orase. E posibil sa ajunga si pe TV. Asta e doar o prima etapa. Pe de alta parte, in target-ul campaniei intra si consumatorii, dar si parintii acestora. Crezi ca un parinte care o va vedea nu va receptiona mesajul? Cat despre victime, nu stiu numarul lor exact, dar stiu asta: http://www.citynews.ro/cluj/sanatate-16/cate-un-consumator-de-etnobotanice-pe-zi-la-upu-cluj-105312/

  16. scorpio21 Ianuarie 2011

    eu zic ca este un lucru bun.
    un prim pas..fiul meu de 18 ani a vazut poza pe desktop si m-a intrebat ce e cu ea ca este grozava..i-am explicat si i-am spus ca am preluat-o si eu pe blog ,pentru mai departe.
    e un pas micut dar starneste interes..

  17. cerbulvechi23 Ianuarie 2011

    @ zicu: ok, sa reformulez – sper ca numarul idiotilor cautatori de fericire cu mijloace artificiale sa scada in urma initiativei voastre. Mie imi place tare, dar uite, n cazuri concrete de care ma lovesc in GL: niste dubiosi cu ochii rosii, cocosati, paranoizati, intrand in Aromatherapy Shop-uri (in GL sunt undeva la 30 de bucati,)amanetandu-si lantul de la majorat, telefonul lu’ mama, mp3-ul lu’ varul Sandel etc. Si eu intru in magazine de vise, imi trebuie foite si nu mai gasesc la benzinarii. Dar copiii retarzi de mai sus nu se opresc din autodistrugere citind ierbarul. Poate cel mult studentii la filo sau ISE, teribilistii de club de sambata. Asta spuneam. Oricum, bafta. Poate importam si noi modelul aici!

  18. […] Zicu Share campanie socială, ierbar etnobotanic, […]

  19. minus25 Ianuarie 2011

    parca sloganul nu e bun, cu leguma

  20. […] ieri un blog, dau peste o campanie a celor de la Imagistica în colaborare cu Primăria Cluj-Napoca, “Noul […]

  21. […] Imaginea de mai sus reprezinta o mostra din noul tip de ierbar care va fi obligatoriu pregatit in scoli. Bine, asa am vrea noi sa fie, insa din pacate este doar o campanie gandita de oamenii de la Imagistica gandita de #zicu de la TvDeCe. […]

  22. […] frumos si merg pe la conferinte, fripturi si after-party’uri, un caz concret fiind cel al lui Zicu, copywriter la Imagistica in timpul liber pe care i-l permite […]

  23. Elena18 Februarie 2012

    foarte tare asta…toti dependentii de etnobotanice ignora asa ceva dar din contra ei ar trebui sa fie primii care vad asta!ar trebui sa fie un model de urmat!oricum splendida ideea….

Păreri?