Misecuvenismul de facebook: “vrem și…”, “vreau și eu”

Brand/persoană postează un produs.

Valuri de comentarii: “vrem și ALTCEVA”

I-auzi, niște homunculi cu pretenții.

Brand/persoană postează ceva, o cafea, o poză din vacanță, orice.

Valuri de comentarii: “VREAU ȘI EU”

Mereț la muncă, putorilor!

Concepția asta că totul ni se cuvine trebuie dusă înapoi în Mordor.

Toate brandurile sunt pe facebook să ne facă nouă pe plac, le admonestăm, le batem obrazul, ne oripilăm, pentru că nouă NI SE CUVIN chestii și toată lumea trebuie să conspire întru înfăptuirea lor.

E plin facebook-ul de cerșetori care cred că universul le datorează ceva din simplul motiv că produc dioxid de carbon. Și stau cu mâna întinsă pe la colțurile internetului, da de pică ceva. VREA ȘI EL, tu n-auzi? De ce nu-i dai?

Toți “prietenii” de pe facebook sunt acolo să ne facă nouă pe plac.

Iar online-ul e doar o extensie a realității.

Ăștia care stau cu mâna întinsă pe facebook, o întind și în offline, să le dea statul.

2 Comentarii
  1. Mocaciuni28 Septembrie 2017

    Pai, daca pui un produs, cred ca e mai mare invidia in ei. La banii lor isi permit sa aiba demnitate :))

  2. Bubu29 Septembrie 2017

    Da astia care intindem degetul in offline putem sa-l intindem si online? Ca nu gasesc butonul si crede-ma ca il caut de ceva vreme.

Păreri?