Cum poți câștiga abonamente la Untold de la ENGIE

Festivalurile de muzică au schimbat modul în care brandurile relaționează cu publicul. Nu mai poți veni cu un simplu stand și câteva flyere, sperând că vei atrage atenția. Consumatorii au devenit tot mai sofisticați, caută experiențe. Astfel, putem spune că se desfășoară și un festival de comunicare în paralel cu cel de muzică, brandurile venind cu activări tot mai creative pentru a “atinge” publicul țintă. Și pentru niște oameni de comunicare, ca noi, un festival e un adevărat festin creativ. Asta ca să nu mai spunem că Alinei îi place să bifeze TOATE activările din festival, să fie ea sigură că standardele sunt tot mai ridicate. Pe scurt, se întâmplă asta când intrăm:

“Ok, eu mă duc să mă întâlnesc cu gașca, tu bifează activările și ne vedem când termini.”

Și mă sună după vreo două ore, ruptă de oboseală, ca și cum ar fi dat la sapă:

“Mi-am lăsat și pe mâine!”

Dar știți care e problema? Că s-a dat drumul și la festivalul de comunicare PRE-festival! Asta înseamnă că brandurile au activări creative și ÎNAINTE. Asta înseamnă că trebuie să umblu cu ea să le bifeze și pe alea, că doar n-or rămâne nebifate?

Cum au făcut, de exemplu, cei de la ENGIE. Pentru a comunica faptul că sunt pentru al doilea an consecutiv parteneri la Untold, au venit cu activarea “Un festival magic începe acasă”. Concret, au transformat trei stații de autobuz din Cluj (Piața Avram Iancu – la stația de la Finanțe, strada Horea – magazin Rapid și Bulevardul 21 decembrie – vis-a-vis de Regionala CFR) în livinguri unde se poate asculta muzică, pornind de la ideea că acasă e locul unde asculți muzica preferată și te energizezi pentru un festival magic. Totodată, cei care nu ajung la Untold au ocazia să guste din vibe-ul de festival.

Stațiile arată cam așa:

Vă dați seama că va trebui să mergem, să le “testeze”, nu?

Dar mai e o parte și mai faină: până pe 29 iunie, ora 23:59:59, dacă vă faceți o poză (una singură va fi luată în considerare) în una din cele trei stații și o postați PUBLIC pe Facebook sau Instagram, alături de hashtag-urile #ENGIE și #BeEnergy, intrați în tragerea la sorți pentru una din cele două invitații individuale la Untold! Câștigătorul va fi ales prin random.org pe 2 iulie și va fi anunțat pe pagina de facebook ENGIE pe 3 iulie. Regulamentul, aici.

Deci, cine bifează alături de Alina această activare?

Păreri?