Cum a distrus internetul liniștea bărbaților din România

– A apărut pe internet noul catalog Lidl, mâine mergem!

– Da, dragă…

– Am primit pe mail noul catalog Pepco, mergem în weekend!

– Da, dragă…

– M-am abonat la newsletter-ul Mohito și am văzut că a intrat colecția nouă, tre’ să mergem cât de repede!

– Da, dragă…

– Am văzut pe facebook că apărut noul catalog Ikea!

– Dar nu avem Ikea la Cluj…

– NU CONTEAZĂ!

– Auzi?

– Da…

– Tu nu primești niciun catalog pe mail, nu ești abonat la niciun newsletter de cumpărături? Cum trăiești așa, ca un sălbatic?

– E simplu: sunt bărbat. Văd ceva pe net, cumpăr. Mă duc direct la magazinul de unde vreau să cumpăr și, ȘOC ȘI GROAZĂ, cumpăr! Punct.

Deci nu era suficient că ne târăsc ore întregi la shopping prin mall, acum trăim și sub tirania cataloagelor. Ele stau lejer și cataloagele vin, de peste tot, la ele. Păi să nu te duci în fundul curții și să-ți curmi suferința?

Îl înțeleg perfect pe prietenul Cetin

1 Comentariu
  1. Hypher7 Aprilie 2017

    Nuu!
    Suferinţa nu trebuie curmată astfel.
    Există subtrefugii. Netul “căzut”, limitare bandă mobile pe net, sau preîntâmpinarea acesto cataloage cu altele specifice activităţii bărbăteşti; oale, cratiţe, maşini de spălat, televizoare, console, staţii de călcat, mixere, epilatoare, “bronzatoare”…
    unde mai pui că astfel îi poţi dovedi încă o dată cât de pasional şi cât de mult iubeşti confortul ei.
    :-)

Păreri?