De ce să-ţi angajezi un social media manager

Doamnelor şi domnilor, am onoarea să vă arăt cum se face o campanie de succes în online, fără niciun ban, dar cu impact năucitor. E clar mâna unui social media manager de geniu.

1. Găseşte diferenţele

2. Mentalitate românească

3. Spune NU furtului

4. Info Travel Romania si Petre Dordea – curvele nespalate din turismul romanesc (UPDATE)

5. Concediu cu InfoTravel? Nu, mulţumesc

6. Situație ipotetică cu ACTA-n brațe

7. Prostituţia din turism şi cum munca ta înseamnă oportunism pentru alţii

8. Exemplu de brand “aşa nu” – Info Travel România

9. Furt marca Infotravel

10. Un blogger clujean a fost furat. Zăineasca.ro a fost furată. Şi nu e ok!

11. Infotravel Romania: agentie de hoti mizerabili

12. Copii, nu vă mai duceţi la şcoală. Şi proştii sunt băgaţi în seamă.

13. Dacă ar durea prostia…

14. Ce e pe net nu e gratis, bă!

15. InfoTravel, sau cum să furi cu nesimţire

16. Social media de succes

17. Info Travel România fură la greu

18. No comment

19. InfotravelRomania furp – 5 puncte de atins

20. Ideile bune se fura: un blogger roman furat pe fata

21. Furt proprietate intelectuală

22. InfoTravel baga in geanta si pleaca

Dragi branduri, luaţi aminte: în ziua de azi, nimic nu vă poate îngropa mai tare decât cei pe care vi-i doriţi ca şi clienţi.

8 Comentarii
  1. Cristina10 Februarie 2012

    Hahah. Acum cauta InfoTravel pe Google.

  2. Mr. Cabo10 Februarie 2012

    unwanted fame – priceless! :)

    Imi place ce-a iesit!

  3. Monica, Spada10 Februarie 2012

    Genial. Douăzeci şi două! :)

  4. ihearlights10 Februarie 2012

    Si eu am vrut sa scriu astazi un articol despre exact aceeasi chestie. Doar ca nu am avut timp.

    Eh, poate se invata minte

  5. […] uite un motiv sa-ti angajezi social […]

  6. […] nu ați următit subiectul aveți detalii despre subiect aici și aici, iar print screen-ul a fost făcut pe pagina de Facebook a InfoTravel Romania, unde bolovanul a mai […]

  7. […] nu ați următit subiectul aveți detalii despre subiect aici și aici, iar print screen-ul a fost făcut pe pagina de Facebook a InfoTravel Romania, unde bolovanul a mai […]

  8. Dordea Petre14 Februarie 2012

    Pacat insa ca acesti bloggeri acuza in necunostinta de cauza.
    Am repetat de 10 ori. Afisul nu era creatia noastra(nu am facut-o noi cu intentie.
    Dar credem ca nimeni nu ne-a crezut. Toti au aruncat cu nori pentru e usor! Dar daca unul singur avea curaj – il suna direct pe domnul Dordea 0723 286 309 sa ceara detalii.

    Noi nu am stiut de campania Oanei cu “Spune NU prostitutiei in design!”. Am descoperit si noi la randul nostru, dupa 4 zile ca acele poze sunt defapt un site cumparate online de undeva de pe un site cu poze.
    La una dintre poze Oana a adaugat textul si a lansat o campanie. A numit-o creatie! Sloganul da e ceva unic, poza era cumparata insa.

    Ca fapt divers ar trebui sa stiti ca ideea nu poate fi inregistrata la OSIM. Ea a creat un slogan care practic poate fi adaptat la orice domeniu. Sa inregistreze sloganul la OSIM si gata!
    A fost o campanie facuta free(la cererea unui prieten).
    Pentru noi era interesant sa vedem ce raspund cei din piata turistica pe contul nostru de Facebook. Atat.

    Am vazut si filmulete cu evenimentul vostru “din On in Off”.
    Foarte frumos! Felicitari!

    ps: din punctul nostru de vedere nu a fost decat o confuzie!
    Echipa InfoTravelRomania

    idaho.ro , groparu si dvs. ati primit explicatii suplimentare

  9. alexnicolae14 Februarie 2012

    ”A fost o campanie facuta free(la cererea unui prieten).” exact ce zic și ce zice textul: nu exista free! costul mesajului se poate vedea pe google și probabil în viitor la încasări. Cât merită să plătești pentru un content management, PR management ? Vezi peste câteva luni – cu cât îți scade notorietatea brandului, încasările + costul ca să revii la situația inițială.

  10. InfoTravelRomania14 Februarie 2012

    In mod sigur notorietatea brandului nu creste cu aceste discutii. Sunteti mandri de asta? E mai usor sa spargi un geam decat sa il faci.
    Echipa InfoTravelRomania

  11. […] De Ce – 22 de motive pentru a-ti angaja un social media manager Tweet Publicat de Monica Tarţa (Online community manager) Filed under: Spada reader Leave a […]

Păreri?