Cum știi că ai avut o idee bună

Sunt 3 criterii:

1. Îți zici tu: “băi, ce idee bună mi-a venit!”

2. Îți zic alții: “băi, ce idee bună ai avut!”

3. Ideea ta e preluată de alții.

Din punctul nostru de vedere, valoarea unei idei e validată cel mai bine de al treilea criteriu. Vei ști că ideea ta înseamnă ceva în momentul în care alții o consideră suficient de bună încât să o preia și ei. Sigur, asta nu e o lege nescrisă: nu înseamnă că dacă o idee nu e preluată, îi scade valoarea. Sunt o grămadă de idei care au scris istorie fără să fie cineva în stare să le preia. Pentru că, tot din punctul nostru de vedere, nu oricine poate prelua idei. Trebuie să înțelegi ideea, trebuie să pătrunzi în mintea celui care a creat-o și să-i afli toate secretele, trebuie să știi să o adaptezi. Concret, trebuie să treci ideea prin filtrele tale și să o reinventezi.

Să luăm exemplul nostru: când am gândit proiectul Cluj Brands Tour, n-am știut dacă e o idee bună sau proastă. Ne-a venit, am împachetat-o și am trimis-o în lume. Acum, după două ediții de succes, putem spune că am bifat primele două criterii: știm că am avut o idee bună, ne-au spus și alții că am avut o idee bună, mai rămânea să o valideze cineva, preluând-o.

Timișoara Brands Tour e o continuare firească a ideii noastre. Nu că alții n-ar fi fost în stare s-o preia, știm sigur că se pregătește încă un oraș și sunt planuri și în altele, ci pentru că Oltea și-a dorit să preia această idee încă de la prima ediție. Împreună cu Cristina, au analizat-o, au înțeles-o la fel de bine ca noi și iată-le acum, după foarte multă muncă și stres (știm cel mai bine ce implică acest proiect), la prima ediție de Timișoara Brands Tour:

afis-tbt

Suntem mândri? Cei mai. Le felicităm și le mulțumim celor două. Va fi foarte interesant pentru noi să ne analizăm ideea din postura de invitați. Dar, în același timp, suntem bucuroși că am ajuns în această postură și suntem convinși că ideea noastră e pe mâini bune.

Așadar, miercuri pornim spre Timișoara, unde, timp de 4 zile, vom pătrunde în universul brandurilor timișorene. Oare mai are rost să spunem că abia așteptăm?

Proiect realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.

Branduri participante: TimișoreanaCramele RecașArsenal ParkBC Timba TimișoaraREC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.

Parteneri de mobilitate: Peugeot România.

Parteneri: PRbetaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală EuropeanăPorsche TimișoaraAmvestRestaurant Belvedere.

Parteneri media: 24-FUNTion.

Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour

Păreri?