Cum devii evanghelistul unui brand

Reţeta e simplă: se iau zece bloggeriţe faine, se mai ia o echipă Farmec profesionistă şi dedicată şi se amestecă totul într-un bol mare de creme şi informaţii, amestec presărat cu un strop de aer medieval de Sighişoara.

Recunosc că, la momentul în care am auzit de concurs, orgoliul local şi-a spus clar cuvântul. Cum să câştige alte echipe? Trebuie să câştig eu, clujeancă adoptată! Şi am câştigat! Nu un weekend moca, nu un weekend de relaxare. Am câştigat informaţii care mi-au schimbat viziunea, am câştigat onoarea de a o cunoaşte pe doamna Jofi şi pe celelalte doamne şi domnişoare din echipa Farmec.

Dacă vreţi să aflaţi, cu liniuţă, tot ce am învăţat noi acolo, Raluxa ( care a scris prima, fapt pentru care a fost profund admonestată de toată echipa :)) ) a făcut o sinteză foarte bună. Cert e că, după acest weekend, ambalajele produselor cosmetice nu mai au secrete pentru mine.

Din fericire pentru mine, tenul meu (capitol la care stau, de altfel, excelent şi mă mândresc cu asta :D) îşi doreşte să fie răsfăţat exact cu Gama Gerovital Plant pe care am primit-o în teste. Nebu a aflat însă că nu foloseşte produsele cosmetice potrivite şi a promis că le aruncă. Câte dintre voi sunteţi convinse că folosiţi produsele potrivite pentru tipul vostru de ten? E foarte important să înţelegi ce cumperi şi la ce anume foloseşte fiecare produs, iar în România nu există un proces de educare în această privinţă. Mi-ar plăcea să se predea cursuri de acest gen încă din liceu. Poate aşa, ar fi mai multe femei care ar face diferenţa între dermatolog şi cosmetician, sau care nu ar fugi de parabeni ca de cel mai mare rău.

Ca om de PR, care organizează evenimente, nu pot decât să felicit echipa Farmec (Ioana, Claudia, Mariana) şi în mod special pe Cristina, pe care am alintat-o tot weekend-ul “doamna dirigintă”, în ciuda protestelor repetate din a partea ei.

De doamna Jofi, aşa cum ne-am permis şi noi să o alintăm (Sofia Irimie, şef birou cercetare) aş putea să vă povestesc cel puţin o zi întreaga. Produsele sunt copiii ei. Ea trăieşte şi respiră prin fiecare por acest brand. Ştie totul despre ele şi îţi povesteşte cu atâta pasiune despre fiecare în parte, încât e imposibil să nu te îndrăgosteşti de ea. La un moment dat, am şi scris pe twitter că ne dorim să ne adopte :) Doamna Jofi este brandul Farmec.

Eu mă consider, începând din acest weekend, un evanghelist al acestui brand. Dacă înainte foloseam produsele şi îmi plăceau, acum le iubesc! Şi asta în mare parte datorită doamnei Jofi. Când ajungi să descoperi oamenii din spatele unui brand şi să vezi câtă pasiune se pune în fiecare produs, nu ai cum să nu devii fidel acelui brand. Pentru că brandurile adevărate spun poveşti, iar Farmec ne-a spus o poveste frumoasă în acest weekend.

Şi acum, nişte poze.

Primul meu contact cu Sighişoara.

Onlineritzele Miro, subsemnata şi Zăineasca, făcând ce ştim noi mai bine.

Poză de grup

Start la curs!

Tomata la analiza tipului de ten. Observaţi cum stăteam ciorchine, sorbind fiecare cuvinţel al doamnei Jofi :)

La finalul unei zile de curs cu adevărat fermecată.


Bloggeriţe din toată ţara prezente la întâlnirea cu Gimi, cel mai #medieval câine din Sighişoara :)

Florica pleacă, Sighişoara rămâne. Florica promite să revină.

Mulţumim încă o dată Farmec pentru un weekend minunat!

2 Comentarii
  1. Vladut9 Mai 2011

    ai platit taxa pt foto din turn?

  2. florica10 Mai 2011

    @Vladut: Nu, ca am fost cu un ghid :d

  3. […] spus că Farmec e brandul meu de suflet? V-am spus! Azi am primit de la fetele de la Farmec o veste foarte faină. Crema pe care […]

Păreri?