Cum demonstrezi eficiența unui produs

Poți face reclame la TV, în print și pe outdoor, poți face “virale” sau, dacă ești un brand manager sigur pe eficiența aspiratorului tău, poți face asta:

Sigur, poate părea un gest extrem, dar intră la shockvertising, iar șocarea audienței încă e un tool de comunicare eficient, dacă e folosit cu cap.

4 Comentarii
  1. Andu26 August 2014

    “Poti sa canti la ele….”

  2. Cristi26 August 2014

    Intr-o zi, la usa unei batrane bate un domn, elegant imbrcat, cu un aspirator in mana. Nici n-apuca batrana sa deschida, ca tipul incepe:
    – As dori sa va prezint cel mai performant aspirator…
    In timp ce vorbea, arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabil de balegar, explicand:
    – Stai linitita, daca acest aspirator nu curata TOT ce se afla pe covor, promit ca mananc eu ce ramane!
    Dupa ce asculta toata povestea, tremurnd de nervi, batrana ii raspunde:
    – Sper sa ai pofta, ca nu am curent de azi-dimineta!

  3. Claudiu26 August 2014

    Fiecare brand manager ar trebui să facă ceva similar pentru a arăta că susține produsul. Așa chiar are credibilitate.

    • bubu27 August 2014

      Corect! Astept cu nerabdare brand managerii care se ocupa de Domestos, Pampers, si Duresx :D

Păreri?