Poți face reclame la TV, în print și pe outdoor, poți face “virale” sau, dacă ești un brand manager sigur pe eficiența aspiratorului tău, poți face asta:
Sigur, poate părea un gest extrem, dar intră la shockvertising, iar șocarea audienței încă e un tool de comunicare eficient, dacă e folosit cu cap.
4 Comentarii
“Poti sa canti la ele….”
Intr-o zi, la usa unei batrane bate un domn, elegant imbrcat, cu un aspirator in mana. Nici n-apuca batrana sa deschida, ca tipul incepe:
– As dori sa va prezint cel mai performant aspirator…
In timp ce vorbea, arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabil de balegar, explicand:
– Stai linitita, daca acest aspirator nu curata TOT ce se afla pe covor, promit ca mananc eu ce ramane!
Dupa ce asculta toata povestea, tremurnd de nervi, batrana ii raspunde:
– Sper sa ai pofta, ca nu am curent de azi-dimineta!
Fiecare brand manager ar trebui să facă ceva similar pentru a arăta că susține produsul. Așa chiar are credibilitate.
Corect! Astept cu nerabdare brand managerii care se ocupa de Domestos, Pampers, si Duresx :D