Cum comunici cu studenții

Studenții sunt un target interesant, pe care multe branduri se chinuie să-l cucerească. Ce nu conștientizează multe dintre ele e că studenții nu sunt un target chiar facil, reprezentând o masă neomogenă de oameni din diferite zone ale țării, ce rezonează diferit, în funcție de cultură, specific local etc., la un anumit tip de mesaj. Nu spun că e un target pretențios, ci mai degrabă provocator prin prisma abordării.

De aceea, în 2012, nu mai poți să te bazezi doar pe niște flyere și să consideri rezolvată problema. Nu mai poți să-i “ademenești” doar cu niște invitații moca la un eveniment și gata, sunt ai tăi. Nu mai poți să vii cu aceleași clișee de comunicare. Ca și alte categorii de target, și acesta a evoluat și trebuie să te adaptezi la el.

Ieri, am asistat la un alt tip de abordare: un flashmob chiar în holul Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca. Am apreciat niște lucruri:

1. Faptul că nu a fost un flashmob în purul stil românesc (anunțat, artificial, sec), păstrându-se ideea de spontaneitate.

2. Felul în care s-au mișcat dansatorii, care, după niște ani de dans la activ vă zic, nu-i de ici, de colo. Am rămas plăcut surprins.

3. Faptul că BRD a ales să comunice pe o altă limbă cu studenții.

 

1 Comentariu
  1. […] BRD a ales o modalitate inedită de a-şi promova cardul pentru studenţi la Cluj-Napoca, printr-un flash mob organizat chiar în universităţi. Mai jos puteţi vedea filmarea evenimentului, realizată de tvdece.ro. […]

  2. Mihai2 Noiembrie 2012

    Voi ati fost acolo sa filmati pentru ca nu ati fost anuntati. Era plinde luma curioasa pe margine pentru ca nu a fost un eveniment anuntat dinainte. De parca ar crede careva.

    Oare cand va pricepe lumea (de la noi) ca nu asa se face un flashmob? :|

Păreri?