Cum ar trebui să arate o petiție online

Orice român cu o conexiune la internet poate deveni foarte ușor salvatorul lumii. Social media a trezit spiritul latent într-un popor obișnuit să tacă și să înghită, de-a lungul timpului. Nu e rău, dar nu așa. Nu e nevoie decât de o petiție online, o cauză care să cerșească like-uri și share-uri, un protest pe facebook, la care dau attending mii de oameni și se strâng în realitate câteva sute, pentru a arăta că îți pasă. Falsul activism excită până la orgasm intelectual ego-ul românului și îl face să culce împăcat că a mai trecut o zi în care a schimbat lumea.

BSlbXlmCAAEyDLc.jpg-large

Ce le lipsește “activiștilor” români e substanța: o documentare riguroasă care să genereze soluții, nu doar să le mângâie orgoliul. Pentru că impresia asta o lasă: că militează pentru propriul orgoliul, nu pentru o cauză. Și le mai lipsește organizarea.

“Coae’, am salvat lumea!”

“Și azi?”

“Da! Și mâine o salvăm din nou!”

Două milioane de vizualizări într-o săptămână pentru o soluție, nu pentru hipstereală ieftină de social media. Vor să strângă 75.000 de semnături până la 30 noiembrie. Au strâns deja 68,223, deci mai au nevoie doar de 6,777, la ora la care scriu acest post. QED.

Închei cu o poză sugestivă de la protestele de ieri.

64435_10151671103974958_1691131700_n

Sursă foto 1

Sursă foto 2

Păreri?