Cluj Brands Tour – în spatele scenei

Atunci când organizezi un eveniment, priorităţile tale sunt total diferite, aşa cum, de altfel, e firesc. Trebuie să te asiguri că invitații nu simt nicio problemă, că se simt bine şi că e cineva care se ocupă de tot. Pentru mine, Cluj Brands Tour înseamnă cafea, energizante, telefoane, agende şi pixuri. De la recepţionera hotelului unde sunt cazaţi invitaţii, care trebuie să ştie să îi trezească la ora precizată de mine, la şoferul autobuzului, care trebuie să fie prezent în faţa hotelului la oră fixă, să culeagă oamenii, la toţi oamenii de la brandurile pe care urmează să le vizităm, capul meu e plin de numere de telefon, ore fixe şi planuri B şi C, dacă nu iese A. Descarc telefonul în câteva ore, doar ca să îl iau pe celălalt şi să-l condamn la aceeaşi soartă.

Când bloggeri intră să viziteze ceva, eu rămân afară, sau mă retrag discret pentru a discuta cu echipa celor pe care îi vizităm. Fără ca ei să simtă, în timp ce invitații se minunează de ce văd, eu ajut la pregătirea cafelelor, mă asigur că şoferul nostru ştie următoarea locaţie şi anunţ următorul brand la ce oră vom ajunge la ei. Mă asigur că autobuzul va avea loc de parcare. Între timp, refac lista cu oamenii care au ajuns în tur, pentru că cei de la RAR au nevoie să ştie exact câţi suntem.

La fiecare tur am, însă, o chestie la care nu vreau să renunţ şi pe care, anul acesta, am aşteptat-o cu nerăbdare :) Cât timp oamenii vizitează fabrici şi ateliere de creaţie, eu stau cu domnii de la poartă, la o cafea. Cluj Brands Tour are o cu totul altă savoare pentru mine, una personală, spusă prin ochii oamenilor cu care interacţionez. Oameni care s-au bucurat anul acesta că am venit din nou la ei, care ştiau că vin şi m-au aşteptat cu cafea. Poate nu ştiţi, dar unii dintre cei mai buni PR-i pentru brandurile lor sunt chiar domnii şi doamnele de la poartă, care sunt fericiţi că firma unde lucrează este în centrul atenţiei şi că au realizări cu care să se mândrească. Între mine şi ei este o complicitate secretă, de care ne bucurăm împreună.

“Oare o să le placă X lucru?”

“Domnişoara Alina, ce bine că aţi venit iar cu oamenii!”

“Să vedeţi numa’ ce fain s-o făcut de anul trecut!”

“Mihai, îl ştiţi pe Mihai! No, o făcut ce v-o promis anul trecut, să le arătaţi, să scrie frumos de noi!”

E micul meu tur privat, pe care, sincer, abia îl aştept la anul! :)

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliacGimmyLumea lumânărilorPartener media: 24 FUN ClujParteneri: Hotel AthosBistro Maitresse,Autonom Rent-A-CarWebfactor

1 Comentariu
  1. Valentin Vesa4 Octombrie 2012

    fain!

Păreri?