Cluj Brands Tour, ediția a doua – brandurile clujene își dau, din nou, întâlnire cu bloggerii

Cu o zi înainte de a pleca în concediu, salve prietenii de la 24 fun ne-au rugat s? scriem un articol despre eveniment. V? da?i seama, eram în focurile preg?tirilor de vacan?? ?i trebuia s? ne concentr?m s? scoatem un articol coerent, când cel mai greu e s? scrii despre proiectele tale. L-am scris, cumva, l-am trimis ?i ne-am v?zut de vacan??. Între timp, a ap?rut în revist?.

La întoarcere, ne-am ?i apucat s? muncim pentru eveniment ?i aveam nevoie de o descriere pentru site. Am recitit articolul respectiv ?i ne-am dat seama c? e descrierea perfect?.

Care sunt primele lucruri la care te gânde?ti când spui Cluj?

Experien?a cu un ora? e unic? pentru fiecare în parte. Î?i poate pl?cea sau nu, îl po?i recomanda ca destina?ie sau nu, po?i reveni sau nu, în func?ie de anumi?i factori care, împreun?, pozi?ioneaz? ora?ul în mintea ta: atrac?ii turistice, ghid, servicii, oameni, vreme etc.

Ora?ele sunt ca produsele. Au beneficii care trebuie exploatate, au nevoie de o strategie de branding, au nevoie de marketing pentru a ajunge la publicul ?int?: turi?tii de pretutindeni. ?i aici intervine pozi?ionarea.

Dac? lu?m exemplul Clujului, din punct de vedere turistic, primele lucruri care î?i vin în minte când te gânde?ti s?-l vizitezi, sunt atrac?iile clasice: gr?dina botanic?, cet??uia, universitatea etc. Dar dac? prive?ti lucrurile din alt punct de vedere, î?i dai seama c? e suficient s? zici lactate, lenjerie sau cosmetice ?i te gânde?ti la Cluj. Cuvintele astea pozi?ioneaz? ora?ul în mintea “consumatorului”, Clujul fiind locul de na?tere al unor branduri care au scris istoria urbei ?i a României. Iar Clujul avea nevoie de un eveniment care s? pun? în valoare acest beneficiu unic.

A?a a ap?rut Cluj Brands Tour, evenimentul care vorbe?te despre un altfel de Cluj: cel care se identific? cu brandurile care s-au n?scut aici. Evenimentul care pune în valoare o alt? dimensiune, pe lâng? cea turistic?, a ora?ului: Clujul ca ?i pol economic al ??rii. Timp de 3 zile, oameni importan?i din online-ul românesc vor face cuno?tin?? cu brandurile clujene, în cadul unui tur care va scoate la iveal? o parte din istoria economic? a ora?ului.

20-22 septembrie 2012: brandurile clujene î?i dau întâlnire cu bloggerii, în cadrul unui eveniment unic în online-ul românesc: cea de-a doua edi?ie Cluj Brands Tour!

Cluj Brands Tour 2012

Discutam, zilele trecute, despre începuturile noastre în online:

“Credeai, în duminica aia friguroas?, când ne-am f?cut blog, c? vom ajunge aici?”

“Sincer, nu… Dar aici unde?”

“S? facem a doua edi?ie Cluj Brands Tour! S? convingem, pentru a doua oar?, ni?te companii s? ne acorde încrederea!”

“Chiar nu… ?in minte c? nu ?tiam de capul nostru ?i ne-am f?cut blog :))”

De atunci, s-au întâmplat multe: au fost cele patru edi?ii de ON/OFF, a fost prima edi?ie Cluj Brands Tour, au fost cele dou? edi?ii Bloggeri la schimb ?i multe altele, semne c? dac? munce?ti ?i prezin?i companiilor proiecte coerente ?i pertinente, acestea se implic?. Iar asta conteaz? foarte mult în evolu?ia ta, ca blogger.

?i iat?-ne în fa?a celei de-a doua edi?ii Cluj Brands Tour. Mai siguri pe noi, mai maturi, dar cu acelea?i emo?ii ca prima dat?. Pentru c? nu vrem s?-i dezam?gim pe oamenii care ne-au acordat încrederea.

Pe parcursul celor trei zile de tur, invita?ii no?tri vor afla povestea celui mai îndr?git brand de cosmetice române?ti, Farmec, ?i a celui mai iubit brand românesc de lactate, Napolact. Vor afla mai multe despre leaderul pie?ei române?ti de lenjerie intim? ?i costume de baie, Jolidon, vor descoperi povestea brandului clujean Electrogrup ?i vor degusta celebra bere nefiltrat? produs? de Ursus la mini-fabrica din Cluj-Napoca. Turul va include ?i o vizit? la Arobs Transilvania Software, un brand puternic pe pia?a româneasc? de profil, la clubul de sport, dans ?i voie bun? GIMMY ?i va dezv?lui cum se „na?te” o lumânare, la compania “Lumea lumân?rilor”. Ziua de sâmb?t? este dedicat? brandului “Liliac”, bloggerii având ocazia s? ia parte la o degustare profesionist? ?i s? descopere povestea din spatele unei sticle de vin.

Cine sunt cei care ne onoreaz? cu prezen?a? Iat?-i: Alexandra Palconi, Alex Ciuc?, Andreea Burlacu, Andreea Ursu, Andrei Cismaru, Andrei Dobra, Ciprian Alexei, Cristi Dorombach, Cristina Pu?an, Gabriel Oana, Oltea Zambori, Ovidiu Eftimie, Raluca Popa ?i Richard Marius Ilie. Al?turi de ei, oameni din online-ul clujean care vor dori s? ia parte la acest eveniment. În acest sens, îi rug?m pe cei din Cluj care doresc s? participe s? ne dea un mail pe contact@tvdece.ro, ca s? primeasc? toate detaliile despre eveniment.

Le mul?umim brandurilor pentru c? ne-au acordat încrederea, mul?umim Prim?riei Municipiului Cluj-Napoca pentru tot sprijinul acordat, mul?umim partenerului media, prietenii de la 24 FUN Cluj, le mul?umim partenerilor: Hotel Athos, care ne g?zduie?te invita?ii, Bistro Maitresse, locul special unde vom lua cina, prietenilor de la Autonom rent a car, care ne vor aduce invita?ii din ?ar? ?i celor de la Webfactor, care au fost al?turi de noi înc? de la început, pe partea de g?zduire a site-ului. Mul?umim minunatei noastre echipe: Z?ineasca, pe partea de design, ?i Ruben, pe partea de webdesign. Mul?umim Gabi pentru ajutorul acordat pe partea de produc?ie, mul?umim Andrei. Mul?umim bloggerilor din ?ar? care ?i-au rupt din timp ca s? vin? la Cluj.

Detalii, informa?ii, impresii despre eveniment ve?i g?si ?i pe pagina de facebook, pe twitter hashtag-ul #clujbrandstour, iar poze de profil, cover photo ?i bannere g?si?i aici.

De azi într-o s?pt?mân?, începe Cluj Brands Tour 2012!

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Prim?riei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumân?rilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor

10 Comentarii
  1. tudor CeMerita13 Septembrie 2012

    Ne faceam planuri zilele trecute cum sa va enervam si noi cu prezenta in zilele alea si sa ne mutam (din intamplare, evident) la cluj exact in timpul evenimentului. Dar nu s-au prea aliniat planetele pentru noi asa ca va uram succes si la mai mare.

  2. Ioana13 Septembrie 2012

    Foarte fain! Si, daca-mi permiteti, duminica aia in care v-ati facut blogul, se numeste “un ceas bun”.
    Mult succes! :-)

  3. tibi f13 Septembrie 2012

    sunteti tari! Felicitari!

  4. Teodora T.13 Septembrie 2012

    Abia asteptam sa ne intalnim! :)

  5. florica13 Septembrie 2012

    @Tudor:Daca cumva ajungi prin Cluj sa ne suni, da?:)
    @Ioana @ tibi:Multumim frumos!:)
    @teodora: Si noi, si noi!:)

  6. Dan Olteanu15 Septembrie 2012

    Eu suntplecat din Cluj si ajung doar in 21 seara tarziu. Ce program e pe 22 ?

  7. zicu15 Septembrie 2012

    @Dan Olteanu: Vizita la Liliac, esti binevenit :)

  8. […] la a doua ediţie, executată minunat, aşa cum sunt şi cei doi vinovaţi, de minunaţii de la tvdece.ro […]

  9. Andreea17 Septembrie 2012

    de ce nu includeti si BT-ul la aceste evenimente? pana la urma e un brand cu renume, nascut la Cluj! :)

  10. zicu17 Septembrie 2012

    @Andreea: Banca Transilvania a fost in prima editie http://clujbrandstour.ro/2011/

  11. Andreea17 Septembrie 2012

    my bad, am ratat prima editie :)

  12. […] pot să pătrundă în (unele din) tainele celor mai cunoscute branduri clujene (citește mai multe aici). Ei, acum am fost pe fază și abia aștept să vă spun impresiile […]

  13. […] ajuns la ediţia a doua, organizat excelent de cel mai celebru cuplu de bloggeri clujean – TVdece.ro. Prima ediţie am ratat-o pentru că, nu mai ştiu de ce, dar ştiu sigur că era vorba de ceva […]

  14. […] Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, […]

  15. […] autohtone si oameni faini, organizata de aceiasi simpatici si neobositi Florica si Zicu de la TVdece.ro. Ce-si propune Cluj Brands Tour deja stiti de anul trecut, cand am avut onoarea sa sustinem prima […]

  16. […] Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori […]

Păreri?