Cluj Brands Tour, ediția a doua – brandurile clujene își dau, din nou, întâlnire cu bloggerii

Cu o zi înainte de a pleca în concediu, prietenii de la 24 fun ne-au rugat să scriem un articol despre eveniment. Vă dați seama, eram în focurile pregătirilor de vacanță și trebuia să ne concentrăm să scoatem un articol coerent, când cel mai greu e să scrii despre proiectele tale. L-am scris, cumva, l-am trimis și ne-am văzut de vacanță. Între timp, a apărut în revistă.

La întoarcere, ne-am și apucat să muncim pentru eveniment și aveam nevoie de o descriere pentru site. Am recitit articolul respectiv și ne-am dat seama că e descrierea perfectă.

Care sunt primele lucruri la care te gândești când spui Cluj?

Experiența cu un oraș e unică pentru fiecare în parte. Îți poate plăcea sau nu, îl poți recomanda ca destinație sau nu, poți reveni sau nu, în funcție de anumiți factori care, împreună, poziționează orașul în mintea ta: atracții turistice, ghid, servicii, oameni, vreme etc.

Orașele sunt ca produsele. Au beneficii care trebuie exploatate, au nevoie de o strategie de branding, au nevoie de marketing pentru a ajunge la publicul țintă: turiștii de pretutindeni. Și aici intervine poziționarea.

Dacă luăm exemplul Clujului, din punct de vedere turistic, primele lucruri care îți vin în minte când te gândești să-l vizitezi, sunt atracțiile clasice: grădina botanică, cetățuia, universitatea etc. Dar dacă privești lucrurile din alt punct de vedere, îți dai seama că e suficient să zici lactate, lenjerie sau cosmetice și te gândești la Cluj. Cuvintele astea poziționează orașul în mintea “consumatorului”, Clujul fiind locul de naștere al unor branduri care au scris istoria urbei și a României. Iar Clujul avea nevoie de un eveniment care să pună în valoare acest beneficiu unic.

Așa a apărut Cluj Brands Tour, evenimentul care vorbește despre un altfel de Cluj: cel care se identifică cu brandurile care s-au născut aici. Evenimentul care pune în valoare o altă dimensiune, pe lângă cea turistică, a orașului: Clujul ca și pol economic al țării. Timp de 3 zile, oameni importanți din online-ul românesc vor face cunoștință cu brandurile clujene, în cadul unui tur care va scoate la iveală o parte din istoria economică a orașului.

20-22 septembrie 2012: brandurile clujene își dau întâlnire cu bloggerii, în cadrul unui eveniment unic în online-ul românesc: cea de-a doua ediție Cluj Brands Tour!

Cluj Brands Tour 2012

Discutam, zilele trecute, despre începuturile noastre în online:

“Credeai, în duminica aia friguroasă, când ne-am făcut blog, că vom ajunge aici?”

“Sincer, nu… Dar aici unde?”

“Să facem a doua ediție Cluj Brands Tour! Să convingem, pentru a doua oară, niște companii să ne acorde încrederea!”

“Chiar nu… Țin minte că nu știam de capul nostru și ne-am făcut blog :))”

De atunci, s-au întâmplat multe: au fost cele patru ediții de ON/OFF, a fost prima ediție Cluj Brands Tour, au fost cele două ediții Bloggeri la schimb și multe altele, semne că dacă muncești și prezinți companiilor proiecte coerente și pertinente, acestea se implică. Iar asta contează foarte mult în evoluția ta, ca blogger.

Și iată-ne în fața celei de-a doua ediții Cluj Brands Tour. Mai siguri pe noi, mai maturi, dar cu aceleași emoții ca prima dată. Pentru că nu vrem să-i dezamăgim pe oamenii care ne-au acordat încrederea.

Pe parcursul celor trei zile de tur, invitații noștri vor afla povestea celui mai îndrăgit brand de cosmetice româneşti, Farmec, și a celui mai iubit brand românesc de lactate, Napolact. Vor afla mai multe despre leaderul pieţei româneşti de lenjerie intimă şi costume de baie, Jolidon, vor descoperi povestea brandului clujean Electrogrup şi vor degusta celebra bere nefiltrată produsă de Ursus la mini-fabrica din Cluj-Napoca. Turul va include şi o vizită la Arobs Transilvania Software, un brand puternic pe piața românească de profil, la clubul de sport, dans şi voie bună GIMMY şi va dezvălui cum se „naşte” o lumânare, la compania “Lumea lumânărilor”. Ziua de sâmbătă este dedicată brandului “Liliac”, bloggerii având ocazia să ia parte la o degustare profesionistă şi să descopere povestea din spatele unei sticle de vin.

Cine sunt cei care ne onorează cu prezența? Iată-i: Alexandra Palconi, Alex Ciucă, Andreea Burlacu, Andreea Ursu, Andrei Cismaru, Andrei Dobra, Ciprian Alexei, Cristi Dorombach, Cristina Puțan, Gabriel Oana, Oltea Zambori, Ovidiu Eftimie, Raluca Popa și Richard Marius Ilie. Alături de ei, oameni din online-ul clujean care vor dori să ia parte la acest eveniment. În acest sens, îi rugăm pe cei din Cluj care doresc să participe să ne dea un mail pe contact@tvdece.ro, ca să primească toate detaliile despre eveniment.

Le mulțumim brandurilor pentru că ne-au acordat încrederea, mulțumim Primăriei Municipiului Cluj-Napoca pentru tot sprijinul acordat, mulțumim partenerului media, prietenii de la 24 FUN Cluj, le mulțumim partenerilor: Hotel Athos, care ne găzduiește invitații, Bistro Maitresse, locul special unde vom lua cina, prietenilor de la Autonom rent a car, care ne vor aduce invitații din țară și celor de la Webfactor, care au fost alături de noi încă de la început, pe partea de găzduire a site-ului. Mulțumim minunatei noastre echipe: Zăineasca, pe partea de design, și Ruben, pe partea de webdesign. Mulțumim Gabi pentru ajutorul acordat pe partea de producție, mulțumim Andrei. Mulțumim bloggerilor din țară care și-au rupt din timp ca să vină la Cluj.

Detalii, informații, impresii despre eveniment veți găsi și pe pagina de facebook, pe twitter hashtag-ul #clujbrandstour, iar poze de profil, cover photo și bannere găsiți aici.

De azi într-o săptămână, începe Cluj Brands Tour 2012!

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor

10 Comentarii
  1. tudor CeMerita13 Septembrie 2012

    Ne faceam planuri zilele trecute cum sa va enervam si noi cu prezenta in zilele alea si sa ne mutam (din intamplare, evident) la cluj exact in timpul evenimentului. Dar nu s-au prea aliniat planetele pentru noi asa ca va uram succes si la mai mare.

  2. Ioana13 Septembrie 2012

    Foarte fain! Si, daca-mi permiteti, duminica aia in care v-ati facut blogul, se numeste “un ceas bun”.
    Mult succes! :-)

  3. tibi f13 Septembrie 2012

    sunteti tari! Felicitari!

  4. Teodora T.13 Septembrie 2012

    Abia asteptam sa ne intalnim! :)

  5. florica13 Septembrie 2012

    @Tudor:Daca cumva ajungi prin Cluj sa ne suni, da?:)
    @Ioana @ tibi:Multumim frumos!:)
    @teodora: Si noi, si noi!:)

  6. Dan Olteanu15 Septembrie 2012

    Eu suntplecat din Cluj si ajung doar in 21 seara tarziu. Ce program e pe 22 ?

  7. zicu15 Septembrie 2012

    @Dan Olteanu: Vizita la Liliac, esti binevenit :)

  8. […] la a doua ediţie, executată minunat, aşa cum sunt şi cei doi vinovaţi, de minunaţii de la tvdece.ro […]

  9. Andreea17 Septembrie 2012

    de ce nu includeti si BT-ul la aceste evenimente? pana la urma e un brand cu renume, nascut la Cluj! :)

  10. zicu17 Septembrie 2012

    @Andreea: Banca Transilvania a fost in prima editie http://clujbrandstour.ro/2011/

  11. Andreea17 Septembrie 2012

    my bad, am ratat prima editie :)

  12. […] pot să pătrundă în (unele din) tainele celor mai cunoscute branduri clujene (citește mai multe aici). Ei, acum am fost pe fază și abia aștept să vă spun impresiile […]

  13. […] ajuns la ediţia a doua, organizat excelent de cel mai celebru cuplu de bloggeri clujean – TVdece.ro. Prima ediţie am ratat-o pentru că, nu mai ştiu de ce, dar ştiu sigur că era vorba de ceva […]

  14. […] Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, […]

  15. […] autohtone si oameni faini, organizata de aceiasi simpatici si neobositi Florica si Zicu de la TVdece.ro. Ce-si propune Cluj Brands Tour deja stiti de anul trecut, cand am avut onoarea sa sustinem prima […]

  16. […] Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori […]

Păreri?