Cluj Brands Tour: brandurile clujene şi bloggerii se întâlnesc în offline

În ultimii doi ani, ne-am tot plimbat prin ţară pe la evenimente. Am vizitat Timişoara de două ori (1, 2), ne-am minunat de frumuseţea Sibiului. Am ascultat poveşti, am descoperit părţi din România pe care nu le cunoşteam, ne-am urcat şi noi pe valul pornit din online de a ne redescoperi ţara. Pentru că, dacă statul român nu e în stare să pună în valoare ţara frumoasă pe care o avem, online-ul a preluat iniţiativa. Prin proiecte ca Redescoperă România sau #prinorasulmeu, iniţiat de Corina Georgescu, putem spune că online-ul e Ministerul Neoficial al Turismului din România. Nu, nu e deloc o afirmaţie deplasată, ţinând cont de impactul pe care l-au avut aceste proiecte. Practic, le-a reactivat românilor sentimentul de mândrie legat de ţara frumoasă în care trăiesc. Le-a redat România românilor.

Animaţi fiind de acest val de redescoperire, ne-am gândit să facem şi noi ceva. Ceva altceva. Ceva care să spună povestea Clujului, dar în alt mod decât s-a făcut până acum. Ne-am dorit din start să oferim o experienţă inedită, care să prezinte Clujul dintr-un alt unghi: cel al poveştilor de succes. Şi ce poveşti de succes mai bune, decât cele ale brandurilor care şi-au adus contribuţia la dezvoltarea oraşului nostru?

 

Aşa a luat naştere Cluj Brands Tour, un altfel de tur al oraşului. Împreună cu bloggerii invitaţi din ţară şi alături de comunitatea online clujeană vom descoperi poveştile din spatele unor branduri clujene de succes. Vom afla ce se ascunde în spatele succesului uneia dintre cele mai puternice bănci din România, Banca Transilvania, povestea celui mai iubit brand românesc de lactate, Napolact, vom afla ingredientele succesului naţional şi internaţional a brandului de electronice Vitacom, a celui mai îndrăgit brand de cosmetice româneşti, Farmec, şi a liderului pieţei româneşti de lenjerie intimă şi costume de baie, Jolidon. Vom trece pe la Fabrica de Bere Ursus pentru a degusta celebra deja nefiltrată de Cluj şi vom poposi la Trilulilu să aflăm reţeta succesului site-ului numărul 1 din România.

E primul nostru eveniment de anvergură şi pe cât suntem de entuziasmaţi, pe atât suntem de emoţionaţi. Vrem să iasă totul perfect şi să arătăm ţării că, totuşi, Cluju-i fruncea :)) Şi pentru că e primul eveniment de o asemenea amploare, trebuie să le mulţumim unor oameni care ne-au dat încrederea şi care au fost, sunt şi vor fi alături de noi: în primu rând, brandurilor incluse în tur, care au manifestat o deschidere deosebită faţă de proiect, partenerilor noştri, care nu degeaba sunt pe site la echipă, considerându-i parte din mica noastră familie, şi oamenilor din spatele evenimentului: Zăineasca pe partea de design şi Grand Master Ruben, care a creat minunăţia de site.

Mai e o săptămână până la eveniment. Mai e o săptămână în care ne vom roade unghiile. Mai e o săptămână până când brandurile clujene şi bloggerii se vor afla faţă în faţă, în cadrul unui eveniment unic în online-ul românesc! Săptămâna care sperăm să treacă cel mai repede.

No, haidaţi la Cluuuj!

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu, iar ca parteneri îi avem pe: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom,Ludwig Bavarian Bierhaus,Starbucks şi Webfactor.

26 Comentarii
  1. Mihaela Nistor2 Septembrie 2011

    Succes! Cu siguranţă, va fi un eveniment deosebit!

  2. psaico2 Septembrie 2011

    Foarte tare! Felicitari!

  3. ovi sirb2 Septembrie 2011

    huo vaţ vîndut

  4. ihearlights2 Septembrie 2011

    Ma, nu m-ati fi chemat si pe mine :P
    Na lasa ca nici eu nu va chem la Brasov!

    Glumesc. Succes cu evenimentul, este intradevar o abordare noua

  5. Denisa2 Septembrie 2011

    Ioi, de-abia aştept, de-abia aşteeeept!!!

  6. Corina Georgescu2 Septembrie 2011

    Felicitări pentru idee. Da aveţi dreptate, blogosfera a inceput să promoveze România mai bine decât MDRT. Sunt cu ochii pe voi şi abia aştept să văd ce veţi face acolo!

  7. katairobi2 Septembrie 2011

    brandurile sa stea la coada…bloggeri sa munceasca pentru ca o noua era a on-line-ului a aterizat

  8. Marian2 Septembrie 2011

    în ultima vreme sunt din ce în ce mai mândru de prietenii/colegii mei :) ori e ceva în aer, ori mă învârt pe lângă cine trebuie :P

  9. […] propunerii de a se implica în evenimentul Cluj Brands Tour, organizat de copiii faini de la TVdece. Au avut curajul ăsta, pentru care merită […]

  10. Mr. Cabo2 Septembrie 2011

    Bravo bai zanaticilor!

  11. Robert2 Septembrie 2011

    Felicitari! Super tare!

  12. Toma2 Septembrie 2011

    Ne vedem cand ne intalnim. O sa fie fain de tot. :D

  13. Anca2 Septembrie 2011

    Multa bafta!

  14. Bass player2 Septembrie 2011

    Doar pe baza de invitatie se poate participa? Adica, doar “elita”?… :)

  15. florica2 Septembrie 2011

    Multumim tuturor de sustinere si de vorbele frumoase.
    @Bass player: Absolut oricine poate sa vina. Nu e un eveniment elitist, dimpotriva.

  16. Makavelis2 Septembrie 2011

    bravo, ma! va sustin! asa cum stiu, atat cat pot.

  17. Andrei Coste2 Septembrie 2011

    Felicitari! Foarte tare initiativa!

  18. thaojune2 Septembrie 2011

    Ce purtâtoare de Jolidon nu vrea să afle povestea de succes a bradndului preferat? Trebuie să îl pun pe iubiţelul să mă ducă la un asemenea eveniment :D

  19. thaojune2 Septembrie 2011

    *purtătoare
    Scuzaţi graba :D

  20. Bass player2 Septembrie 2011

    Mersi! Astept detaliile… :)

  21. […] important sa iti cunosti liderii de piata. De aceea ma bucur ca am ocazia sa particip la initiativa TVdece-ilor de a apropia bloggerii de cateva din cele mai puternice branduri din […]

  22. […] super initiativa a celor de la TVdece, prin care se propune (printre altele) ca brandurile clujene sa se intalneasca cu […]

  23. soro4 Septembrie 2011

    Am impresia ca in Bucuresti activitatile din blogosfera au o amploare si un impact mai puternic, dar sunt … dispersate.
    In schimb la Cluj lucrurile se intampla cu totul altfel: blogger-ii sunt uniti, cresc impreuna, comunitatea este prezenta si in offline, etc.
    Felicitari pentru (inca) o campanie reusita “ghe la Cluuuj :-)”!

  24. tibi f5 Septembrie 2011

    sincere felicitaru!

  25. […] De când distanțele offline s-au scurtat cu ajutorul celor online, am simțit Clujul din ce în ce mai aproape. Oameni care mai de care mai interesanți s-au adunat acolo și fac treabă bună pentru ei, pentru orașul lor și apoi pentru restul țării. Banca Transilvania, Napolact, Vitacom,  Farmec, Jolidon, Ursus și Trilulilu sunt brandurile clujene ce fac cinste Clujului și care vor să ne arate ce și mai ales cine stă în spatele renumelui care îi recomandă, așa că ne-au făcut o invitație de nerefuzat prin Florica și Zicu de la TVDece. […]

  26. […] TVdece strikes again! […]

  27. siginutz5 Septembrie 2011

    felicitari :) dar ce aveti, mey, cu cosmetic plant? e tot a noastra!!! si e apreciata, chiar daca e mai micuta :)

  28. florica5 Septembrie 2011

    @siginutz: La anul. Ca stam asa bine la CLuj ca nu a incaput anul asta tot ce putem noi arata:d

  29. […] 9-10 septembrie mergem în Cluj la prima ediţie a Cluj Brands Tour, la invitaţia celor doi TVDece pentru a afla mai multe lucruri despre brandurile clujene. Sigur, e o ocazie extraordinară de a […]

  30. […] accea salut ideea de a face un altfel de #prinorașulmeu când vine vorba de Cluj. Brands Tour Cluj să zicem că e exact ce lipsea nu numai din peisajul blogosferic ci și din cel al afacerilor. […]

  31. […] azi pana duminica sunt la Cluj, la invitatia lui Razvan (#zicu) si Alina (#florica) de la TVDeCe, in cadrul unui proiect in care brandurile clujene se intalnesc in offline, cu bloggerii, timp de 3 […]

  32. Bass player12 Septembrie 2011

    Pana la urma, n-a prea fost deschisa actiunea… Numai “elitele” au participat… :)

  33. zicu13 Septembrie 2011

    @Bass player: Au fost peste 40 de oameni la tur, oameni care s-au alaturat celor 16 bloggeri invitati din tara. S-au alaturat pentru ca si-au dorit cu adevarat sa participe la eveniment, n-au stat pe net sa se intrebe daca e pe baza de “elite” sau nu, din moment ce s-a comunicat ca e un eveniment deschis. In plus, daca ma uit bine pe site-ul tau, cum m-am uitat si inainte de eveniment, nu gasesc nicio adresa de mail unde sa fi trimis detalii. Deci, despre ce vorbim?

  34. Bass player13 Septembrie 2011

    Zicu, e OK, chiar nu-i nicio problema! Nu-s genul “hater”, am intrebat doar… :)
    Ma bucur pt. ce ati realizat si felicitari! Email-ul meu e disponibil la fiecare comment… :)

  35. […] 2010 a ajuns să fie cunoscută în toată ţara, ba mai mult a fost sursă de inspiraţie pentru ClujBrandsTour. Când o idee e bună şi prinde la public merită să investeşti timp şi energie în ea şi […]

  36. […] de rău că nu am putut să particip la Cluj Brands Tour mi-a fost rapid risipită de L Mare când mi-a întins o punguță cu niște lucrușoare drăguțe. […]

  37. Giolly » #PrinLondraMea3 Noiembrie 2011

    […] Brands Tour alt proiect fain pentru oameni faini (sa haterim putin) gandit de TvDeCe. Am urmarit pe twitter si pe bloguri turul orasului iar concluzia finala a fost ca ar fi pacat sa […]

  38. […] dacă regret ceva legat de week-endul care stă să înceapă, regret că nu pot să particip la Cluj Brands Tour, mișcare organizată de Alina și Răzvan de la TVDece. Ei doi au invitat un grup bloggeri din țară să facă un altfel de tur al Clujului, un tur al […]

  39. […] propunerii de a se implica în evenimentul Cluj Brands Tour, organizat de copiii faini de la TVdece. Au avut curajul ăsta, pentru care merită […]

Păreri?