Ce trebuie reținut după Instagramology

Nu că a fost o premieră națională. În marketing, există “regula primului venit”: dacă reușești să fii primul într-o categorie, practic să inventezi categoria respectivă, nimeni nu-ți mai poate lua asta. Ai fost primul. Această regulă transcende barierele marketing-ului și e aplicabilă în orice domeniu.

Nu că a fost sala plină. După cum ziceam și aici, dacă le propui oamenilor ceva interesant, dacă încerci să le faci viața mai bună, vor veni.

Nu că tema a fost inedită, iar prezentările o gură de aer proaspăt pe piață. La Cluj s-au întâmplat și se vor mai întâmpla lucruri inedite.

Nu că Marian a avut o prezentare foarte bună pentru a doua oară când e speaker la un eveniment, nu că Dragoș a reconfirmat faptul că are unele dintre cele mai bune prezentări din online-ul românesc (organizatori de evenimente, să-l aveți tot timpul în vedere!), nu că fotograful Dragoș Ludușan a fost o surpriză plăcută.

Nici măcar că la eveniment s-a lansat primul e-book despre Instagram din România.

Ci că un băiat a fost atât de pasionat de ceva, încât și-a dus pasiunea la un alt nivel.

Iar oamenii atât de pasionați merită toată aprecierea noastră. Pentru că sunt foarte puțini.

Păreri?