Candidații la președinție și social media

În 2008, Barack Obama câștiga alegerile din SUA (și) prin cea mai eficientă campanie digitală din istorie.

În 2012, la fel.

Suntem în 2014, în toamnă avem alegeri, iar candidații la președinție nu au învățat nimic despre ce înseamnă o strategie în social media. Da, comparația cu Statele Unite e exagerată, dar e etalonul în domeniu. Nu trebuie decât să faci research și să înveți.

Încă se comunică printr-un limbaj de lemn, încă nu înțeleg cum funcționează online-ul, încă se activează doar în campaniile electorale. Asta pentru că, în bunul spirit românesc, știu ei mai bine cum se scrie pe facebook și nu au nevoie de specialiști în domeniu. Echipa de online a lui Obama era formată din 300 de oameni. Ce prost e Obama!

Să luăm două exemple recente: Elena Udrea o dă de gard, încercând să pară din popor.

Monica Macovei postează un clip în care are carisma unui sac de cartofi.

Să dăm cuvântul strategului social media al lui Obama:

1 Comentariu
  1. Mihai26 August 2014

    La noi mare in online a fost Nicusor Dan. Dar a luat-o in mana la vot. Pensionarii nici nu auzisera de el.

Păreri?