Când devine un blogger un brand

Banalitate: Dac? pentru tine conteaz? doar num?rul unicilor, physician e?ti doar un generator de texte, nu un blogger

Realitate: E foame de trafic, b?ie?i! Suntem sclavii statisticilor.

Banalitate: Scrii pentru c? vrei ca oamenii s? te citeasc? mai mult de o dat?-n via??

Realitate: Mul?i nu ?tiu de ce s-au apucat de scris, nu-?i cunosc publicul ?int? ?i astfel nu ?tiu cum s?-i fac? pe oameni s? revin? pe blogul lor

Banalitate: Blogger-ul nu e un substantiv, ci un verb. Blogger-ul amuz?, critic?, reac?ioneaz?, ac?ioneaz?, intrig?, scrie cu nerv.

Realitate: Mul?i bloggeri uit? de ei. Uit? cum erau când s-au apucat de scris.

Banalitate: Îmbr??i?eaz? defectele ?i farmecele vie?ii ?i transform?-le în atuurile tale unice

Realitate: Nu e mai u?or s?-i copiezi pe al?ii?

Banalitate: Prioritatea ta ar trebui s? fie cre?terea audien?ei ?i nu a traficului. Dore?te-?i oameni, nu unici!

Realitate:

“Metode BANALE de blog branding”, ?sta a fost numele celei de-a patra edi?ii ON/OFF. Atât de banale, încât avem impresia c? sunt la mintea coco?ului, c? ni s-au spus de nenum?rate ori pe la conferin?e, c? le avem în sânge, c? jongl?m cu ele, doar suntem bloggeri ?i le ?tim pe toate. ?i totu?i, le ignor?m cu succes. ?sta a fost ?i motivul pentru care l-am invitat pe Drago? s? ?in? un workshop pe tema asta. E omul care poate spune ni?te banalit??i altfel, omul care s-a folosit de experien?a lui în marketing, advertising ?i branding pentru a ne ar?ta c? nu suntem a?a zmei precum ne credem. ?i a f?cut-o într-un mod atât de carismatic, încât to?i cei prezen?i sâmb?t? la eveniment ne-am dat seama cât mai avem de muncit. Chiar dac?, aparent, ne-a spus ni?te banalit??i. ?i îi mul?umim înc? o dat? pentru asta!

Când devine un blogger un brand?

Atunci când cineva ia decizia s? te citeasc?, chiar dac? nu are timp, nu are chef, are altceva mai bun de f?cut. Pe scurt, atunci când cineva ia o decizie ilogic? s? te citeasc?.

Simplu, nu? La munc?!

?i pentru c? vrem s? v? ar?t?m o mic? parte din ceea ce este Drago?, pentru mai mult trebuie s?-l întâlne?ti ?i s?-l ascul?i vorbind, ceea ce v? recomand?m c?lduros, avem pentru voi patru exemplare din cartea scris? de el: “Cartea cu secrete de marketing, publicitate ?i design grafic” primilor patru care comenteaz? ?i î?i exprim? dorin?a c? o vor (dac? nu sunte?i din Cluj, ve?i pl?ti voi transportul, dar nu e mult, maxim 10 lei).

Le mul?umim celor care au fost al?turi de noi la aceast? edi?ie ?i gazdelor noastre minunate, prietenii de la Best Western Plus Fusion Hotel!

Acuma-i acum: ce vom face la ON/OFF 5? :))

Probabil asta se întreba ?i Oana dup? ce a ajuns acas? de la ON/OFF 4 ?i a f?cut meme-ul de mai sus :))

Au mai scris despre eveniment: Drago?, Andrei, Dan, Oana, Gabi, Andrei Talos, Maka, Cristina, Marius, Robi, Sigina, Tibi, Z?ineasca.

9 Comentarii
  1. Raluca13 Februarie 2012

    Eu primul eu primul (credits go to Creative Monkeyz). Acum lăsând gluma la o parte chiar cred că ar fi o lectură super interesantă, așa că aș vrea cartea.

  2. Deme13 Februarie 2012

    Dacă la Cluj nu ajung cu una, cu două, mai ales că e aşa zăpadă, ar fi frumos ca măcar o bucăţică din On/off să ajungă la Timişoara. So pretty please, can I have one of those books? :D

  3. zicu13 Februarie 2012

    @Raluca @Deme: Aveti fiecare cate o carte :) Sa-mi dati, va rog, un mail pe contact@tvdece.ro cu adresele voastre exacte

  4. Oana13 Februarie 2012

    Din Timisoara aterizeaza o alta dorinta de a avea cartea. Chiar sunt curioasa sa lecturez ‘produsul’ lui Dragos! :)

  5. Anne-Marie13 Februarie 2012

    si eu o vreau!

  6. zicu13 Februarie 2012

    Bun, s-au dat toate 4! @Oana @Anne-Marie, astept si adresele voastre exacte pe contact@tvdece.ro pentru a va trimite cartile :)

  7. joyflint13 Februarie 2012

    Scrie de placere…

  8. Vasile Manu13 Februarie 2012

    Mie îmi pare rău că am ratat on/off4, dar stau şi mă gândesc, oare Manu e un brand în online? :))

  9. zicu13 Februarie 2012

    @Vasile Manu: Lasa ca vii data viitoare ;)

Păreri?