Când devine un blogger un brand

Banalitate: Dacă pentru tine contează doar numărul unicilor, eşti doar un generator de texte, nu un blogger

Realitate: E foame de trafic, băieţi! Suntem sclavii statisticilor.

Banalitate: Scrii pentru că vrei ca oamenii să te citească mai mult de o dată-n viaţă

Realitate: Mulţi nu ştiu de ce s-au apucat de scris, nu-şi cunosc publicul ţintă şi astfel nu ştiu cum să-i facă pe oameni să revină pe blogul lor

Banalitate: Blogger-ul nu e un substantiv, ci un verb. Blogger-ul amuză, critică, reacţionează, acţionează, intrigă, scrie cu nerv.

Realitate: Mulţi bloggeri uită de ei. Uită cum erau când s-au apucat de scris.

Banalitate: Îmbrăţişează defectele şi farmecele vieţii şi transformă-le în atuurile tale unice

Realitate: Nu e mai uşor să-i copiezi pe alţii?

Banalitate: Prioritatea ta ar trebui să fie creşterea audienţei şi nu a traficului. Doreşte-ţi oameni, nu unici!

Realitate:

“Metode BANALE de blog branding”, ăsta a fost numele celei de-a patra ediţii ON/OFF. Atât de banale, încât avem impresia că sunt la mintea cocoşului, că ni s-au spus de nenumărate ori pe la conferinţe, că le avem în sânge, că jonglăm cu ele, doar suntem bloggeri şi le ştim pe toate. Şi totuşi, le ignorăm cu succes. Ăsta a fost şi motivul pentru care l-am invitat pe Dragoş să ţină un workshop pe tema asta. E omul care poate spune nişte banalităţi altfel, omul care s-a folosit de experienţa lui în marketing, advertising şi branding pentru a ne arăta că nu suntem aşa zmei precum ne credem. Şi a făcut-o într-un mod atât de carismatic, încât toţi cei prezenţi sâmbătă la eveniment ne-am dat seama cât mai avem de muncit. Chiar dacă, aparent, ne-a spus nişte banalităţi. Şi îi mulţumim încă o dată pentru asta!

Când devine un blogger un brand?

Atunci când cineva ia decizia să te citească, chiar dacă nu are timp, nu are chef, are altceva mai bun de făcut. Pe scurt, atunci când cineva ia o decizie ilogică să te citească.

Simplu, nu? La muncă!

Şi pentru că vrem să vă arătăm o mică parte din ceea ce este Dragoş, pentru mai mult trebuie să-l întâlneşti şi să-l asculţi vorbind, ceea ce vă recomandăm călduros, avem pentru voi patru exemplare din cartea scrisă de el: “Cartea cu secrete de marketing, publicitate şi design grafic” primilor patru care comentează şi îşi exprimă dorinţa că o vor (dacă nu sunteţi din Cluj, veţi plăti voi transportul, dar nu e mult, maxim 10 lei).

Le mulţumim celor care au fost alături de noi la această ediţie şi gazdelor noastre minunate, prietenii de la Best Western Plus Fusion Hotel!

Acuma-i acum: ce vom face la ON/OFF 5? :))

Probabil asta se întreba şi Oana după ce a ajuns acasă de la ON/OFF 4 şi a făcut meme-ul de mai sus :))

Au mai scris despre eveniment: Dragoş, Andrei, Dan, Oana, Gabi, Andrei Talos, Maka, Cristina, Marius, Robi, Sigina, Tibi, Zăineasca.

9 Comentarii
  1. Raluca13 Februarie 2012

    Eu primul eu primul (credits go to Creative Monkeyz). Acum lăsând gluma la o parte chiar cred că ar fi o lectură super interesantă, așa că aș vrea cartea.

  2. Deme13 Februarie 2012

    Dacă la Cluj nu ajung cu una, cu două, mai ales că e aşa zăpadă, ar fi frumos ca măcar o bucăţică din On/off să ajungă la Timişoara. So pretty please, can I have one of those books? :D

  3. zicu13 Februarie 2012

    @Raluca @Deme: Aveti fiecare cate o carte :) Sa-mi dati, va rog, un mail pe contact@tvdece.ro cu adresele voastre exacte

  4. Oana13 Februarie 2012

    Din Timisoara aterizeaza o alta dorinta de a avea cartea. Chiar sunt curioasa sa lecturez ‘produsul’ lui Dragos! :)

  5. Anne-Marie13 Februarie 2012

    si eu o vreau!

  6. zicu13 Februarie 2012

    Bun, s-au dat toate 4! @Oana @Anne-Marie, astept si adresele voastre exacte pe contact@tvdece.ro pentru a va trimite cartile :)

  7. joyflint13 Februarie 2012

    Scrie de placere…

  8. Vasile Manu13 Februarie 2012

    Mie îmi pare rău că am ratat on/off4, dar stau şi mă gândesc, oare Manu e un brand în online? :))

  9. zicu13 Februarie 2012

    @Vasile Manu: Lasa ca vii data viitoare ;)

Păreri?