O mică sugestie în perioada cadourilor pentru colaboratori

Vrei să faci un cadou colaboratorilor/clienților în perioada asta? Super, bravo ție!

Ca om care a lucrat ani de zile în birouri cu mai multe persoane, vă pot spune sincer că nimic nu era mai nasol în perioada sărbătorilor decât atunci când apărea cineva cu un cadou pentru o colegă și noi restul…. Sau primeam eu ceva și colegele mele nu.

Nu e vorba de valoare, ci de feeling! Știu că voi ați lucrat doar cu o persoană și pe restul poate nici nu le cunoașteți, dar dacă tot alegi să vii personal, gândește-te și la ceilalți. Sau, dacă nu vrei să te complici, mai bine trimite prin curier.  Oricum, de foarte multe ori nu semnatarul contractului lucrează efectiv cu voi, ci altcineva sau chiar mai mulți oameni. Și nu zice nimeni să duceți cadouri la toată compania, ci în biroul cu care ați lucrat.

Deci, dacă tot alegi să livrezi personal, iei un cadou mai consistent pentru persoana cu care ai lucrat și la restul din birou le duci o fucking mandarină, o bomboană de pom, un capăt de ață.

Crede-mă, va fi infinit mai apreciat gestul tău.

5 Comentarii
  1. TmBlog14 Decembrie 2017

    sau iti bagi picioarele si nu dai la nimeni nimic… :D

  2. Bubu14 Decembrie 2017

    :D de obicei girmele mari cumpara cadouri pt clienti. Client mare, cadou mai misto. Pe care le livreaza rep-ul. Care are fucking 800 de conturi de livrat. Sau 1000. Sau cate or fi. Si i se da un buget sa zicem x lei. Fiecare tip de cadou are un pret intern. Sa zicem x-1, x-5 si radical din x. El simte ca tre sa duca ceva fiecaruia mai rasarit. Ca altfel isi aude. No, cui nu-i duci ca sa poti livra colegii de birou ai lui Floricaa?

    • florica15 Decembrie 2017

      Scazi 10 lei din buget si cumperi in plus 10 mandarine pentru 10 oameni?
      Ce zici, iese asa? :)

  3. Bubu15 Decembrie 2017

    Nu prea. Ultima oara am avut ceva de genul: agenda personalizata 15 puncte, usb stick 20 puncte, o chestie mai faina 50 de puncte, pix 5 puncte. Buget 150 de puncte. 150 de clienti eligibili. Salutari, nefolositorii de la marketing.

    Si toti clientii obisnuiti din alti ani sa primeasca ceva. No, pastreaza tu relatia si bucura-i pe toti.

Ai o părere la părerea lui florica? M-am răzgândit