Brandurile sportive definesc identitatea unui oraș

Frumusețea unui concept ca brands tour este versatilitatea. Branduri nu sunt doar companii. Oamenii emblematici pentru un oraș sunt branduri. Cluburile sportive care își aduc aportul la faima orașului sunt branduri. Astfel, fiecare oraș care preia franciza o poate modela după caracteristicile sale. Posibilitățile sunt nelimitate.

Asta au făcut și cei de la PRbeta, ziua de joi din cadrul Timișoara Brands Tour fiind dedicată sportului, o dezvoltare originală a conceptului, ce poate fi preluată și de alte orașe. De ce nu, și de noi. Pentru că, după cum ziceam și în titlu, brandurile sportive definesc identitatea unui oraș.

Sunt primarii branduri ale orașului?

Evident. Depinde doar de ei ce tip de branduri. Astfel, ziua a început la Primărie, unde ne-am întâlnit cu domnul primar Nicolae Robu. S-au discutat multe, dar relevant pentru prima zi e bugetul alocat de Primăria Timișoarei pentru sport: 10 milioane de lei, mult mai mare decât la noi, la Cluj, unde e în jur de 4 milioane.

photo-1

Un brand care antrenează un alt brand.

Chester Williams antrenează echipa de rugby REC Universitatea de Vest TimișoaraDe când a venit la echipă, sunt pe val. Nu credem că e o surpriză. După această întâlnire, am zis că trebuie neapărat să vedem Invictus, în care Chester e unul dintre personaje.

photo-2

chester

Un brand tânăr, ce are ca valoare centrală pasiunea.

BC Timba Timișoara a fost fondată în 2006, de niște oameni pasionați de baschet. Această pasiune a transformat echipa într-o familie care nu oferă doar baschet spectatorilor, ci entertainment.

minge baschet

Un brand iconic pentru Timișoara, ce trebuie să se reinventeze.

Se știe despre ce s-a întâmplat la clubul de fotbal Poli Timișoara. Cea mai mare provocare pentru noua echipă, ACS Poli Timișoara, e să-i recâștige pe atât de frumoșii suporteri timișoreni, care au părăsit echipa atunci când avea mai mare nevoie de ei. Păcat că orgoliile stupide bruiază un vis atât de frumos.

minge fotbal

Mașina sport a zilei.

Vizita la Peugeot a avut ca punct de atracție principal modelul de mai jos.

Photo 13.04.2013, 10 29 00

Proiect realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.

Branduri participante: TimișoreanaCramele RecașArsenal ParkBC Timba TimișoaraREC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.

Parteneri de mobilitate: Peugeot România.

Parteneri: PRbetaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală EuropeanăPorsche TimișoaraAmvestRestaurant Belvedere.

Parteneri media: 24-FUNTion.

Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour

4 Comentarii
  1. cotos13 Aprilie 2013

    Acum, o sa recunosc ca la rugby nu pot sa spun ca mi-ar place echipa din TM. Ne-au luat titlul in sezonul trecut :) La fotbal, chiar mi-e ciuda ca Poli s-a desfiintat. Insa echipa din liga a V-a e ceva de povestit tuturor. Exista speranta :)

  2. robbie14 Aprilie 2013

    ACS Poli Timişoara e un hibrid care nu o să-i recâştige niciodată pe frumoşii suporteri timişoreni.

  3. zicu14 Aprilie 2013

    @robbie: Poti, te rog, sa explici putin de ce? Multumesc!

  4. robbie15 Aprilie 2013

    las aici două link-uri cu poze de la ultima deplasare făcută de timişorenii care susţin echipa din liga a V-a:

    http://dinprovincie.files.wordpress.com/2013/04/891607_247426105403849_157829632_o-1.jpg

    http://dinprovincie.files.wordpress.com/2013/04/901723_449641098453691_441292259_o.jpg

    e o pasiune enormă în jurul acelei echipe. e curată, e a lor şi o iubesc la nebunie.

  5. […] Asta au făcut și cei de la PRbeta, ziua de joi din cadrul Timișoara Brands Tour fiind dedicată sportului, o dezvoltare originală a conceptului, ce poate fi preluată și de alte orașe. De ce nu, și de noi. Pentru că, după cum ziceam și în titlu, brandurile sportive definesc identitatea unui oraș. – TvDeCe […]

  6. […] mai scris: Denisuca, Oana, Anca, Andrei, Andrei, Sebi, Dragoş, Iulian, Arhi, Alex, tvdece.ro, […]

Păreri?