Blogul e ca un detergent

După ce ne-am dat greaţa la TweetMeetCluj şi How to web, azi am avut onoarea să vorbim, la pachet, la a doua ediţie SMS Cluj. Cu emoţiile unor oameni care, anul trecut, la prima ediţie, erau în public, iar acum trebuiau să se producă în faţa unei săli pline şi, după cum am spus şi la începutul prezentării, să demonstreze că îşi merită locul acolo, în faţă. N-a fost uşor. Deloc.

Tema pe care am primit-o a fost “De la blog local la blog naţional”, dar am personalizat-o, toată prezentarea fiind, de altfel, una cu o amprentă personală puternică, pentru că nu considerăm că suntem în măsură să emitem judecăţi de valoare în online, chiar dacă suntem de 3 ani în domeniul ăsta. Mai avem de învăţat. Mult. Cel mai mult! Am ales să mergem pe reţeta personală, în primul rând pentru că o ştim cel mai bine, iar apoi pentru că studiile de caz din online, bazate pe experienţe personale, sunt cele mai relevante, zicem noi.

Am ales să mergem pe o paralelă între blog şi detergent. De ce? Din două motive:

1. Detergentul e un produs de masă, ceea ce ne dorim să devină şi blogurile, o sursă de informare sau divertisment pentru cât mai mulţi oameni

2. Piaţa detergenţilor este extrem de concurenţială, la fel cum e şi blogosfera

Pornind de la asta, am spus povestea evoluţiei noastre: cum am început totul de la o simplă întrebare, cum ne-am ales promisiunea de brand cu primul slogan, cum ne-am conturat imaginea prin identitatea vizuală şi prezenţa în social media, cum ne-a ajutat participarea la diferite evenimente din ţară şi cum am încercat să închegăm comunitatea din Cluj, prin evenimentele pe care le-am organizat. Sperăm că ne-a ieşit.

Înainte de a pune prezentarea, vrem să mulţumim Revistei Biz pentru oportunitate şi să-i felicităm pe partenerii noştri de panel pentru cum şi ce au prezentat: Crivăţ, Gaben, Hurducaş, Robi şi Ciulea.

Multumim Zăineasca pentru frumoasele vizualuri din prezentare!
Inapoi la muncă!
4 Comentarii
  1. razvanbb14 Decembrie 2011

    Draguta prezentarea :).

    Ce a raspuns publicul la intrebarea: “care este primul cuvant care iti vine in minte… ” ?

  2. […] incet gandurile! Parca nici nu s-o apucat bine Andrei de vorbit, ca i-a si luat locul cei de la TVdece… nu am retinut decat ceva comparatie cu detergentu’… atunci am inceput sa transpir… pe […]

  3. […] de la TV De Ce (Florica si Zicu, sau mai bine zis, Alina Crancau si Dragos Razvan). Razvan era un pic emotionat, […]

  4. […] emoţii: Andrei Crivăţ care a vorbit despre pauza şi strategia proiectelor în social media, TVDeCeii care au vorbit despre detergentul lor care l-au lansat pe piaţă, Gaben ne-a arătat un tutorial […]

  5. zicu15 Decembrie 2011

    @razvanbb: Multumim! N-a avut timp sa raspunda, ca am facut-o noi :d

  6. […] a fost cea mai ok insa nu pot trece peste prezentarea lui Robi, a lui Marian sau cea comuna semnata TVDece, fara sa zic ceva. Robi a inceput cu emotii insa a terminat foarte bine! Marian a povestit cum e cu […]

  7. Oana15 Decembrie 2011

    felicitari pentru prezentare! a fost foarte misto. voi sunteti misto :) imi pare rau ca nu am apucat sa interactionam, dar ocazii cred ca or mai fi in viitor ;)

  8. […]  The end Sper că aţi înţeles ce am vrut să transmit. Dacă nu, întrebaţi-mă! Mulţumesc Revistei Biz că mi-a acordat credit şi felicitări colegilor de panel: Crivăţ, Gaben, Tvdece, Robi şi Ciulea. […]

  9. zicu15 Decembrie 2011

    @Oana: Multumim, sigur vor mai fi!

  10. […] aflu povestea blogului tvdece.ro, trecerea de la promovarea pe coșurile de gunoi la prezentarea “detergentului” în fața a vreo 180 de oameni interesați de mediul […]

  11. […] fost mândru că o mulțime de speakeri au fost din Cluj. Alina și Răzvan, Radu, Adi, Gabi (că noi îl considerăm de-al nostru) au avut prezentări care au încântat sala […]

  12. Gaben.ro » SMS Cluj 201118 Decembrie 2011

    […] ocupat același panel cu Crivăţ, Tvdece, Robi, Ciulea și Marian Hurducaș. Și am avut niște emoții… […]

  13. […] Razvan si Alina aka TvDeCe : […]

Păreri?