Avem ocazia să testăm forţa social mediei româneşti

Se spune despre social media că e doar o bulă de săpun.

Se spune că atunci când vine vorba de implicare, oamenii din online se mulţumesc să dea un RT, Like, Share şi consideră că au pus umărul.

Se spune că e prea mult zgomot şi prea puţin conţinut de calitate.

Se vorbeşte mult despre impactul pe care îl au în societate reţelele de socializare.

Se ţin conferinţe, se fac workshopuri, se elaborează strategii. Totul pentru a identifica modul în care funcţionează masele în online şi de a le mişca în interesul nostru.

Totul sună bine în teorie, dar practica? Efectele?

Avem ocazia să vedem cu ochii noştri dacă social media de la noi chiar funcţionează.

Dacă îl privim pe Cristian Gog ca pe un produs, toţi cei care îl susţinem în online suntem în staff-ul de campanie al acestui produs. E plin online-ul de avataruri cu Cristian Gog, de poze de profil, de articole, de mesaje de susţinere. Practic, de tot ce ar avea nevoie o campanie ca să aibă succes.

Însă, se ridică două întrebări definitorii pentru succesul acestei campanii:

1. Câţi oameni vom determina să-l voteze?

2. Câţi dintre cei care îl susţin chiar îl vor vota?

Vom avea o campanie de succes doar dacă Cristian Gog ajunge în finala “Românii au talent”.

Ne ţine?

4 Comentarii
  1. mariusrusu19 Aprilie 2012

    Și doar un singur vot să vină în urma campaniei din social media, dacă acela este votul care face diferența între primul și al doilea loc e un mare succes.

  2. Andreea19 Aprilie 2012

    Mie mi se pare putin agresiva promovarea. Cateodata nu mai imi dau seama cu cine vorbesc daca e sa ma uit la avataruri… numai Cristian Gog si lingura indoita vad peste tot. Sa-l vad vineri si daca merita ii dau un vot :)

  3. Rares Cojocaru21 Aprilie 2012

    Si se pare ca am reusit sa realizam ceva. Sper sa se repete figura si in finala :)

  4. Bogdan Pater21 Aprilie 2012

    Eu mă bag!
    La punctul 2 e simplu: toți care votează pot publica o poză cu mesajul. Cum s-a făcut și în seara asta. :D

  5. […] câte voturi a strâns. Asta e singura cifră care lipsește din analiză. Oricum, e evident că testul s-a încheiat cu […]

  6. […] Gog, asta-i clar. Mulți sunt din online. Bloggeri, facebookişti sau twitterişti. Tevedece zice aici că susținerea asta este un fel de campanie care se finalizează cu succes doar în momentul în […]

  7. […] credem că ar mai fi nimic de adăugat, am fost cu toţii martorii talentului său. Vom aminti doar acest articol şi vă vom îndemna să-l votaţi. De ce? Pentru că merită şi pentru că e […]

Păreri?